Audit Google Ads Gratuit

Chiar daca ai setat deja campaniile Google AdWords si totul pare sa mearga foarte bine, ai vazut deja schimbari la nivelul traficului care ajunge pe site, ai conversii bune, un audit gratuit nu strica niciodata.

Il poti face cu diverse instrumente online sau il poti face cu ajutorul unor agentii de marketing, de exemplu cu WiseVision.

In practica un audit pentru AdWords verifica in cel mai scurt timp cat de bine a fost proiectata si gandita o campanie AdWords, in functie de Scorul de Calitate, de impresii si de CTR. Scorurile individuale obtinute se refera la opt zone.

Prima se refera la prezenta cuvintelor cheie negative, cat s-a cheltuit pe ele, costurile cu AdWords sunt mai mici. E bine sa implementam si cuvinte cheie negative in campanii AdWords ca sa avem castiguri si mai bune pe termen lung. A doua se refera la scorul de calitate, cu cat scorul e mai mare, cu atat ROI-ul e mai bun, rankingul e mai mare, costurile sunt mai mici. O a treia zona se refera la performantele CTR-ului, cat de targetate au fost reclamele din AdWords. E evaluata si zona de activitate a contului, cat timp ai petrecut in cont, ce ai facut, ce ai reusit sa faci.

Se verifica si optimizarea cuvintelor cheie long tail, ele pot aduce costuri mici pentru generarea traficului de calitate.

Optimizarea reclamelor text este luata la analizat intr-un audit Google AdWords, se evalueaza folosirea reclamelor text in rapot cu impresiile, click-urile si CTR-ul, cu rankingul, la fel si optimizarea landing page-urilor, bunele practici PPC.

Auditul gratuit iti ofera si o imagine asupra situatiei reale in raport cu o presupusa competitie, iti da idei despre imbunatatirea campaniilor si te ajuta sa stii unde sa faci modificarile si ce fel de modificari trebui implementate pe termen scurt.

Intr-un audit AdWords se va lua in calcul si structura site-ului si adaptarea reclamelor de pe Google la aceasta structura, structura grupurilor de reclame trebuie sa fie asemanatoare cu structura site-urilor.

Daca sunt mai multe produse pe site-uri si vrei segmentare detaliata vei avea nevoie de o structura extinsa si la nivelul grupurilor de reclame.

Segmentarea in functie de retea este importanta si este luata in considerare la auditul AdWords realizat gratuit de agentii de marketing cu experienta, utilizand cele mai bune instrumente moderne de auditare. Toate campaniile trebuie sa fie separate in mod corect, search network si display network si campaniile asociate trebuie sa fie separate in mod clar.

Campaniile au nevoie de targetare geografica excelenta, lucru pe care auditul AdWords il poate verifica simplu. pentru afacerile locale e bine sa se verifice daca exista un cont cu o structura dubla a campaniilor, una cu o localizare geografica stricta si cuvinte cheie generale, alta cu targetare stricta pe cuvinte cheie si localizarea geografica larga.

Campaniile pentru eCommerce au cuvinte cheie multe si sunt greu de gestionat. Auditul AdWords te va ajuta sa identifici o structurare corecta a campaniilor, se vor targeta doar anumite produse cunoscute de pe site, cele pe care vrei sa le vinzi intai de toate, cele care sunt cele mai cautate. Paginile de produs trebuie sa fie cele la care trimit reclamele si campaniile trebuie sa fie dinamice.

Alte lucruri pe care un audit AdWords le poate verifica sunt optiunile de localizare din setari, pentru cei care intra pe site-uri dintr-o anumita regiune si care trebuie sa fie in centrul campaniilor Ads, se pot genera rapoarte, se pot aplica filtre si verifica daca mai sunt actuale filtrarile facute.

Sunt foarte multe setari care se pot evalua la audit, e bine sa le iei pe fiecare in parte sau sa lasi specialistii de la agentiile de marketing sa le analizeze si sa genereze un raport general de audit din care sa intelegi unde ai mai de lucrat si unde ai facut deja treaba buna.

Un audit AdWords este o analiza detaliata a eficientei unui cont AdWords. In urma unui audit AdWords se identifica toate problemele aparute si se pot remedia rapid pentru performante mai bune in privinta conturilor AdWords. Auditul de calitate se va realiza doar de catre profesionisti cu experienta, care stiu ce instrumente sa foloseasca si ce fel de strategii sa adopte odata ce au identificat problemele aparute. In cadrul auditul se evalueaza statusul fiecarui element din audit, se iau la analizat toate setarile, se testeaza si se incearca determinarea cauzelor unor probleme.

De multe ori un audit e suficient pentru a avea o campanie Google AdWords cu rezultate foarte bune pe termen lung.

CAMPANII GOOGLE ADWORDS

Campaniile Google AdWords sunt foarte eficiente in promovarea online, programul de la Google permite clientilor sa isi creeze reclame online pentru a ajunge mai usor la publicul tinta interesat de produse si servicii. Platforma AdWords este bazata pe publicitatea PPC, platesti de fiecare data cand un utilizator da click pe reclama din campanie. AdWords este util pentru ca toata lumea cauta pe Google orice, de la intrebari la informatii despre produse, servicii, firme, pentru ca targetarea este mult mai rapida si mai precisa decat in cazul altor forme de publicitate online. Reclamele AdWords se adreseaza doar celor care cauta ceva anume, celor care vor sa cumpere si sa interactioneze cu produse sau servicii, este foarte usor sa detii controlul total asupra lor, rezultatele se vad mai rapid decat in cazul altor tipuri de reclame.

Cu AdWords cresti vizibilitatea brandului in online, bugetele se ajusteaza usor in functie de performante si de nevoile reale dintr-un anumit moment, campaniile AdWords dau dovada de flexibilitate in programare si in derulare. Increderea in brand se imbunatateste, sunt doar reclame relevante care vor ajunge la publicul tinta si la potentialii clienti in momentul in care acestia cauta un produs, cauta serviciile pe care le ofera brandul respectiv.

PROMOVARE GOOGLE ADWORDS

Auditul AdWords poate influenta promovarea prin AdWords. Se recomanda ca inainte de setarea oricaror campanii sa avem un audit care sa ne arate in mod detaliat ce a fost bine si ce nu a fost bine in trecut, cu alte campanii derulate si setate in AdWords. Ideea este sa stii unde ai gresit si ce poti face ca sa ai setarile corecte si sa faci alegerile corecte data viitoare cand incepi o alta campanie. Promovarea prin Google AdWords este influentata de audit in mai multe moduri. Pe de o parte, daca vedem ca anumite setari nu au functionat nu le vom mai folosi, asadar campaniile viitoare vor arata cu totul altfel. Auditul realizat de catre profesionistii din agentiile de marketing online, cum e si WiseVision, are drept scop identificarea acelor setari si acelor tipuri de campanii care vor functiona corect si vor aduce veniturile dorite in cel mai scurt timp.

Pe de alta parte, auditul poate influenta campaniile Google AdWords in sensul oferirii de idei si coordonate pentru o campanie mult mai eficienta. Stii de la inceput care sunt cele mai bune formule de campanie si cum le poti implementa fara sa gresesti, si de aici vei avea si un buget mai usor de gestionat si mai multe sanse sa iti atingi scopul pana la finalul campaniilor.

ADMINISTRARE CAMPANIE GOOGLE ADWORDS

Administrarea campaniilor Google AdWords este mai dificila decat pare la inceput. Nu se reduce totul doar la setari si la urmarirea lor, rezultatelor lor. Administrarea presupune experimentare, adaptare la cerintele publicului tinta, se testeaza mereu noi metode de targetare pentru a spori eficienta campaniilor. In cadrul administrarii campaniilor AdWords este necesara si alinierea lucrurilor pe care le oferi in schimbul informatiilor sau vanzarilor la intentia de cautare. Cu alte cuvinte trebuie sa ai grija sa iti cunosti foarte bine clientii sau potentialii clienti din publicul tinta si sa le oferi doar ceea ce au nevoie la un moment dat.

Administrarea unor campanii AdWords este si despre organizare, despre structurare. De pilda, trebuie sa fim atenti la grupurile de reclame care implica cuvinte cheie semantic similare si un buget mai mic pentru o campanie reusita. Nu trebuie sa uitam nici de controlul banilor investiti in campanii, unde se duc, pe ce sunt cheltuiti, administrarea campaniilor AdWords are si o componenta financiara, vom fi mereu in control total asupra bugetelor alocate pentru campaniile noastre din online. Pentru ca administrarea AdWords este complicata e bine sa o lasam in grija echipelor de experti de la agentiile online pentru a avea un management al campaniilor cat mai bine facut si cat mai simplu de gestionat.

ADMINISTRARE CAMPANII GOOGLE ADWORDS

Sa nu uitam ca administrarea campaniilor Google AdWords este si despre crestere, despre o dezvoltare cat mai rapid pe o perioada scurta de timp. Remarketing-ul este poate cel mai puternic instrument pe care il putem utiliza pentru o administrare eficienta AdWords. Prin remarketing se pot modifica ofertele, se pot personaliza pentru persoanele care au interactionat in trecut cu site-urile si stiu deja care sunt serviciile si produsele.

Pe langa remarketing, in administrarea campaniilor Google AdWords mai putem lua in considerare si Diplay, o alternativa la Search Network, perfect pentru targetarea granulara. Folosirea Display de la Google, care permite plasarea de reclame in peste doua milioane de site-uri, este urmatorul pas dupa optimizarea campaniilor AdWords. Ai sanse mai mari sa ajungi rapid la publicul tinta cu Display si sa iti gestionezi mult mai usor bugetele pentru campaniile deja gandite, care asteapta sa fie puse in practica.

In administrarea campaniilor AdWords ar fi bine sa tii cont si de avantajele pe care le ofera alte platforme, Bing, Facebook, poti sa ai campanii paralele pe toate platformele de interes si sa ajuti in acest fel campania AdWords. Campaniile AdWords au nevoie de un management cat mai modern si mai bine pus in practica pentru a avea rezultate notabile si a nu avea nevoie de alocari de bugete foarte mari cand nu e nevoie.

CAMPANII GOOGLE ADS

In urma unui audit AdWords se pot depista strategii de imbunatatire a campaniilor Google Ads, pe care agentiile de marketing online, cum este de pilda WiseVision, le pot implementa rapid. Care ar fi acestea? Landing page-urile sunt foarte importante in campaniile Ads, nu trebuie neglijate niciodata. Ele reprezinta cam 39% din puzzle-ul necesar unei campanii Google Ads care aduce si conversii foarte bune. Cand un client ajunge pe landing page asteapta sa gaseasca valoare instantanee, trebuie sa o primeasca si sa gaseasca oferta pe care a vazut-o in reclamele online. De aceea landing page-urile trebuie sa fie simplificate si concentrate pe oferirea valorii la care se asteapta clientul. Un landing page nu ar trebui sa aiba poze stock, generice, trebuie sa avem poze personalizate, unde sa se regaseasca si brandul, mesajul sau, un logo. Tot in landing page vom avea un singur Call-To-Action, nu mai multe, unul principal care ne poate aduce si raspunsul dorit.

La un moment dat putem combina Google Ads cu Facebook si reclamele pe care le putem avea in reteaua sa. E destul de enervant sa ai prea multe reclame plasate doar pe o singura platforma, dar daca avem reclame plasate pe mai multe platforme, plecand de la Ads, vom avea si o eficienta mai mare pe o perioada lunga de timp.

GOOGLE ADS

Prin intermediul unui audit AdWords ai si o imagine mai clara asupra tipurilor de reclame pe care le vei plasa in campania Google Ads sau AdWords. La initierea unei campanii Google Ads ai de ales din mai multe reclame, unele contin doar text, altele au si imagini, altele pot fi doar cu elemente video. Daca stii din audit care functioneaza mai bine si care au sanse mici sa aiba diverse probleme vei putea avea campanii Ads cu rezultate excelente si bugete mai mici, folosite la maximum. Auditul AdWords este util pentru a vedea ce setari au functionat si care sunt setarile care pot sa le completeze pe cele pe care deja le folosim in mod curent pentru a ajunge la o campanie Google Ads cat mai usor de gestionat.

In loc sa pierdem timp tot testand si invatand din greseli pe banii nostri, putem solicita un audit AdWords gratuit unei agentii de marketing online si stim de prima data la ce sa ne asteptam si ce putem face sa imbunatatim rapid campaniile pe care intentionam sa le derulam. Auditurile AdWords sunt realizate cu instrumente specifice si nu au nevoie de prea mult timp, expertii din agentii stiu deja cum sa ofere clientilor raspunsurile pe care le cauta in legatura cu o campanie AdWords si au puse la punct strategii coerente pentru a creste eficienta auditurilor profesioniste.

PROMOVARE GOOGLE ADWORDS

Daca vrei sa ai o promovare Google AdWords mult mai eficienta decat cele din trecut ar fi bine sa tii cont de toate sfaturile si directiile primite in urma unui audit AdWords. Auditul AdWords nu este optional, este obligatoriu mai ales daca se prefigureaza bugete mai mari pentru campaniile Google AdWords din viitor. Nu ai cum sa te astepti la eficienta fara sa stii ce functioneaza si ce nu, ce se poate imbunatati. Auditurile AdWords sunt foarte detaliate si iau in calcul toate setarile care pot exista pe o campanie, le analizeaza cu mare atentie si sunt oferite si rapoarte legate de toate descoperirile realizate in urma lor. Cu aceste rapoarte se pot lua rapid cele mai bune decizii si se pot seta campaniile Google AdWords in asa fel incat sa avem rezultate excelente cu bugete rezonabile alocate pentru ele. Google AdWords este un instrument puternic de promovare online, insa ca sa ajungem sa il folosim corect trebuie sa avem toate datele legate de setarile existente si de campanii inainte de a incepe sa setam unele noi. Doar asa avem siguranta ca AdWords va putea sa ne ofere promovarea de care avem mare nevoie si ne poate aduce mai aproape de publicul tinta.

PROMOVARE GOOGLE

In lipsa unui audit AdWords promovarea Google poate fi foarte dificila. Cand ai pornit deja campaniile Google AdWords si nu te-ai gandit sa ceri si un audit inainte riscul sa cheltuiesti prea mult pentru rezultate modeste este foarte mare. Odata ce ai setat campaniile AdWords ai ai alocat si un buget, ai proiectat deja o serie de cheltuieli pe care le vei face cu aceste campanii. Auditul iti asigura si o proiectie mai precisa si mai sigura, dar in lipsa lui esti nevoit sa ajustezi bugetul pe masura ce campania se deruleaza si apar si problemele. Nu ai cum sa obtii o campanie AdWords eficienta fara sa ai niciun fel de audit. Auditul profesionist pus la dispozitie de agentiile de marketing online este baza pentru setari corecte si pentru gestionarea mai eficienta a intregii campanii gandite in scopul atragerii de clienti si vanzarii produselor si serviciilor oferite. Stii ce ai de facut, stii ce setari sa urmaresti dupa pornirea campaniei, ai si un numar mai mare de variante pentru campaniile desfasurate, stii pe ce te poti baza.

Auditul AdWords simplifica mult promovarea Google si ii ajuta pe initiatorii campaniilor sa poata oferi publicului tinta cele mai relevante reclame si cele mai bune produse si servicii, in baza unor setari corecte din toate punctele de vedere in Google AdWords.

CAMPANII PPC

Auditul se aplica si unor campanii ppc si presupune acelasi tip de analiza ca la Google AdWords, poate una un pic mai detaliata daca este sa ne luam dupa specialistii in domeniu. Ce contine un audit al unor campanii de tip ppc? Analiza setarilor de targetare, localizare, dispozitive targetate, limba targetarii, excluderile unor anumite IP-uri. Se adauga verificarea programului de afisare a reclamelor din campaniile ppc, urmarirea conversiilor, cat de bune si de rapide sunt, verificarea metodelor de livrare a reclamelor, standard sau in mod accelerat. Setarile de rotire a reclamelor si bifarea „all features”, verificarea cuvintelor cheie folosite in campanii ppc si numarului de cuvinte cheie per grup de reclame, analiza cuvintelor cheie negative, termenilor de cautare care nu sunt inclusi in cuvintele cheie, si ele vor fi incluse in auditul campaniilor ppc. La final nu trebuie sa uitam de legatura cu Google Analytics si de implementarea corecta a codului de tracking de la Google Analytics. Rapoartele Analytics sunt foarte bune pentru a vedea detalii despre cautarile platite.

Google AdWords are la baza un sistem de tip ppc, asa ca un audit este mai mult decat util pentru a vedea ce performante reusim sa atingem si cum le putem imbunatati pentru un buget alocat campaniilor cat mai flexibil si bine configurat.

AGENTIE GOOGLE ADS

Agentiile care se pot ocupa de campanile Google Ads au nevoie de multa experienta ca sa stie ce setari sa faca de la inceput si cum sa gestioneze toate campaniile desfasurate pentru clienti. Au nevoie de oameni cu studii de specialitate, care vor putea folosi instrumentele moderne pentru optimizarea campaniilor Google Ads. Agentiile cu vechime pe piata au pe lista de servicii oferite si initierea si gestionarea de campanii Google Ads. De fiecare data se pleaca de la auditul AdWords sau Ads, de la analize detaliate care pot aduce mai multe informatii relevante despre ceea ce se poate face in campania urmatoare. Specialistii agentiilor de marketing online stiu foarte bine cat de important este auditul si in includ in lista de servicii aditionale, el este realizat cu atentie si sunt generate rapoarte detaliate pentru clienti, in care se pot observa toate aspectele pozitive sau negative ale setarilor deja facute.

Doar cu un audit de calitate pus la dispozitie de agentiile de marketing online ne putem astepta la campaniile Google Ads de calitate si la venituri bune din vanzarile generate de reclamele online. Este foarte simplu sa il avem, trebuie doar sa il solicitam sau sa il alegem din lista de servicii inainte de a initia o campanie Google Ads cu ajutorul agentiilor.

Solicita audit GRATUIT

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.