Audit Google Ads Gratuit

Chiar dacă ai reușit deja să setezi campaniile Google AdWords și  totul merge în direcția în care îți dorești, traficul pe site începe să crească, iar nivelul traficului care ajunge pe site este din ce în ce mai mare și ai conversii bune, cu siguranță un audit gratuit nu poate să-ți facă rău. Acesta poate fi făcut cu diferite instrumente online sau poate fi realizat cu ajutorul agenției noastre de marketing online.

În practică, un audit pentru Ad Words poate să evalueze într-un timp foarte scurt cât de bine a fost proiectată și gândită o campanie, raportând-se la Scorul de Calitate, la impresii și la CTR.

Cercetare minuțioasă

Identificarea problemelor

Cele mai bune măsuri

Scorurile individuale obținute urmaresc o serie de aspecte

Primul este reprezentat de prezența cuvintelor cheie negative, pe care s-au cheltuit bani și care fac ca bugetul alocat campaniei să fie mai mic. De altfel, este chiar bine să implementăm și cuvinte negative în campanii pentru a avea câștiguri mai bune pe termen lung.

Al doilea se referă la scorul de calitate. Acesta fiind unul foarte important deoarece cu cât scorul este mai mare cu atât ROI-ul e mai bun, rankingul e mai mare și costurile sunt mai mici.

Cea de-a treia zonă se referă la performanțele CTR-ului și la cât de targetate au fost reclamele din AdWords. E evaluată și zona de activitate a contului cu orele pe care le-ai petrecut acolo, ce ai făcut și ce ai reușit să faci.

Optimizarea reclamelor text este un alt pas dintr-un un audit Google AdWords și se evaluează utilizarea reclamelor text în rapot cu afișările, click-urile și CTR-ul, cu rankingul, la fel se întâmplă și în cazul optimizării landing page-urilor.

Auditul Google Ads are în evidență urmatoarele caracteristici

Îți oferă o imagine de ansamblu asupra situației reale raportată la o presupusă competiție, care îți va da suficiente idei de îmbunătățire a campaniilor și care te ajută să știi cu exactitate unde să faci modificările atât pe termen lung, cât și pe termen scurt.

În majoritatea timpului, într-un audit AdWords se va lua în calcul și structura site-ului și adaptarea reclamelor de pe Google la această structură. Este important de menționat aici faptul că structura grupurilor de reclame trebuie să fie asemănătoare cu cea a site-urilor, pentru a transmite ideea de unitate. De altfel, dacă vorbim despre mai multe produse pe site și vei dori o segmentare mai detaliată vei avea nevoie de o structură extinsă și la nivelul grupurilor de reclame.

Vei observa că segmentarea în funcție de rețea este importantă și că aceasta este luată în considerare la auditul Ads realizat gratuit de agențiile de marketing cu experiență. Acestea vor utiliza cele mai bune instrumente moderne de auditare. Este ideal ca toate campaniile să fie să fie separate în mod corect în funcție de search network, display network și campaniile asociate.

Acestea au nevoie de targetare geografică excelentă, lucru pe care audit-ul poate să îl verifice simplu, iar pentru afacerile locale e important să se verifice dacă există sau nu un cont cu o structură dublă a campaniilor, una cu o localizare geografică foarte strictă și cuvintele cheie generale și alta cu o targetare făcută pe cuvinte cheie și localizare geografică largă.

Structura audit pentru E-Commerce

Campaniile concepute pentru eCommerce folosesc mai multe cuvinte cheie, motiv pentru care sunt ceva mai greu de gestionat.

Auditul te va ajuta să identifici o structură cât mai corectă a campaniilor, targetându-se doar anumite produse cunoscute de pe site, cele pe care vrei să le vinzi, în primul rând și mai apoi cele care sunt foarte căutate. Paginile de produs trebuie să fie cele la care trimit reclamele și campaniile trebuie să fie dinamice.

Din celelalte lucruri pe care un audit AdWords le poate verifica, mai fac parte și opțiunile de localizare din setări pentru cei care intră pe site-uri dintr-o anumită zonă și care trebuie să fie în centrul campaniilor Ads.

În cazul acestora se pot genera diverse rapoarte pentru client pentru a vedea exact performanțele campaniilor în zonele atent selectate, se pot aplica filtre și se poate verifica dacă mai sunt valabile filtrările existente deja.

În altă ordine de idei, un audit AdWords este o analiză detaliată a eficienței unui cont AdWords, iar în urma acestuia se pot identifica cu exactitate care sunt toate problemele care apar în site și se pot remedia rapid pentru performanțe mai bune în privința conturilor AdWords.

Un audit de calitate, poate fi realizat doar de către profesioniști, iar WiseVision este agenția care poate obține cele mai bune rezultate în cel mai scurt timp.

Google Ads Promo
70
Google Ads Search
Contact
Google Ads Standard
100
Google Ads Search
Contact
Google Ads Display Standard
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Remarketing
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Shopping
70
Merchant Center
Contact
Google Ads Video
40
Youtube Ads
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.