Campanii de remarketing Google Ads

În dorința de a atrage cât mai mulți utilizatori de calitate pe site și de a le oferi acestora tot mai multe motive pentru a reveni și a  interacționa cu site-ul, unele firme se pot folosi chiar de campaniile de remarketing Google AdWord. Acestea le oferă publicitarilor o metodă prin care pot atrage tot mai mulți clienți pe site, după ce aceștia au interacționat o dată cu el.

Conversiile sunt mai valoroase atunci când ai mai mulți utilizatori care revin pe site și care achiziționează din nou produse și servicii, au interacțiuni permanente cu site-urile afacerilor deținute. Prin remarketing se păstrează legătură cu toți clienții care au interacționat cu site-ul.

Costuri mici

Performanțe mari

Expunere maximă

Cum funcționează campaniile de Google Ads Remarketing?

Pe orice site de pe internet se află utilizatorii, va exista o reclamă care va trimite către site-ul pe care le-au accesat în trecut de unde au mai achiziționat sau au vrut să achiziționeze un produs și au deja articole în coșul de cumpărături.

În cazul în care un utilizator revine pe site, atunci conversiile vor fi mai multe și mai eficiente pentru respectiva afacere, astfel încât acei clienți mulțumiți vor deveni cu siguranță printre cei fideli afacerii.

Astfel, setarea unei campanii de marketing remarketing Google AdWords, poate fi foarte dificilă și este mai bine să ai de partea ta o agenție de marketing cu experiență care îți poate oferi sute de campanii de remarketing care știe deja care sunt cele mai bune setări pentru noua ta campanie.

WiseVision este una dintre cele mai potrivite companii care te poate ajuta în acest sens și te poate aduce față în față cu succesul pe care îl visezi.

Ce poate face agenția de marketing digital pentru tine în cazul unei campanii de remarketing Google AdWords?

Un prim pas este definirea unei audiențe potrivite pentru procesul de remarketing, deoarece așa vei reuși să îți dai seama care sunt utilizatorii de care ai nevoie și îi identifici pe cei care se vor întoarce pe site când vor vedea reclamele afișate.

După aceea se vor fixa niște cerințe, care sunt impuse de cel care vrea reclamele postate pe diverse site-uri și de acolo se vor selecta doar utilizatorii care se încadrează în tiparele definite.

Următorul pas este ca agenția de marketing să înceapă crearea campaniei de remarketing folosind un cont Google Ads al clientului.

În termeni mai simpli, putem spune că o campanie de remarketing seamănă cu o campanie Google Ads tradițională, fiind destul de simplu de demarat, cu o durată redusă de timp. În campania deja existentă și setată în mare se vor adăuga imagini și texte pentru reclame.

Pentru obținerea listelor de remarketing va fi necesară logarea în cont, un click pe Shared Library, apoi pe Audiences. Ulterior se vor adăuga și tag-urile site-ului deținut, pentru care se face de fapt remarketig Google AdWords, adică un cod care targeteaza utilizatorul prin intermediul cookies.

Apoi se va crea o listă de vizitatori și se poate defini cu ușurință publicul țintă de atunci. Durata calității de membru se setează, de asemenea și este reprezentată de timpul petrecut de cookie-urile de la vizitatorii din listă.

De-a lungul timpului, aceste liste vor fi populate cu segmente de public, unde utilizatorii fac sunt subiectul campaniilor de remarketing Google AdWords.

Utilizând mai apoi această listă începeți să creați campania, accesând Campaigns și selectând tipul de campanie dorită: Display Network Only sau orice alt tip dorit din lista data de Google. Denumiți primul grup de anunțuri, selectați opțiunile de direcționare dorite, iar apoi apăsați pe Interests and remarketing.

Categoria targetată va fi Remarketing Lists, se uploadează imagini care corespund formatării indicate de Google pentru reclamele afișate pe site-uri.

La final se salvează toate imaginile uploadate în activitatea de remarketing și setarea acestora a luat sfârșit. Toate imaginile sunt verificate înainte de a fi permisă apariția lor în reclame pentru a nu exista erori, deci vă dura cam 24 de ore până să le vezi pe diverse site-uri.

Google Ads Promo
70
Google Ads Search
Contact
Google Ads Standard
100
Google Ads Search
Contact
Google Ads Display Standard
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Remarketing
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Shopping
70
Merchant Center
Contact
Google Ads Video
40
Youtube Ads
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.