Campanii Google Ads in reteaua de display

Google poate ajuta companiile să își promoveze afacerea în motoarele de căutare sau în rețelele de publicitate. Cu AdWords, puteți seta un buget publicitar clar și puteți plăti numai în momentul în care un utilizator face click pe una din reclamele afișate. Toate anunțurile afișate se bazează pe cuvinte cheie care au legătură cu o afacere și, odată ce acestea sunt căutate, anunțurile vor fi difuzate. Orice click pe anunțul afișat va face ca site-ul web care a plătit să apară printre primele rezultate.

Cel mai popular tip de anunț pe care îl puteți afișa pe Google este cel de tipul Display Network, în cadrul căruia vei vedea reclame într-o rețea imensă de site-uri web, în ​​locul publicității doar pe motoarele de căutare. Anunțurile afișate pe Google AdWords apar de obicei deasupra articolelor și paginilor de produse de pe diferite site-uri partenere Google. Reclama este afișată cu ajutorul codului implementat pe site-ul web, iar agentul de publicitate plătește pentru a apărea acolo și o parte din venituri sunt furnizate și editorului.

O expunere mai mare

Reclame adaptate

Costuri mici raport la performanțe

Modalități de a configura corect o campanie de display AdWords

Sunt necesare multe setări, dar există doar câteva opțiuni foarte importante pe care trebuie să le cunoașteți și să le înțelegeți. Agențiile de marketing online, precum WiseVision sunt cele care  pot gestiona toate aceste setări și pot crea campanii de afișare Ads care să îndeplinească toate cerințele spentru publicitate pe rețeaua de site-uri Google.

Plasarea este importantă pentru anunțurile care apar pe diferite site-uri partenere Google, deci trebuie să alegeți site-urile pe care doriți să le afișați cu mare atenție. Opțiunile de gestionare a destinațiilor de plasare vizate pot fi foarte utile. Puteți viza anumite părți ale unui site web, anumite site-uri web, anumite categorii și anumite elemente disponibile în rețeaua Google Display.

Cu opțiunile de topic targeting puteți alege doar site-uri web cu subiecte relevante obiectivelor campaniilor și totodată pentru anunțurile care vor fi afișate.

Google propune mai mult de 2.000 de subiecte de poziționare aferente și trebuie doar să selectați unul sau mai multe.

Cel mai bine este să alegeți subiectele cât mai precise și de nișă din lista care apare după ce faceți click și să luați în considerare ce fel de site-uri web sunt potrivite pentru conținutul publicitar pe care îl aveți, astfel încât traficul ce va fi generat să fie unul de calitate.

Targetarea comportamentală este o opțiune pe care o puteți lua în considerare atunci când configurați o campanie Ads în rețeaua display.

Targetarea comportamentala este de doua tipuri:

  • Pe baza intereselor comune, generale. Aceasta se împarte și ea  în targetarea în funcție de afinități (depinde de ce site-uri au vizitat în ultimele luni), și în targetarea în-market, (ține cont de comportamentul utilizatorilor online din ultimele două săptămâni).
  • Remarketingul, care poate fi utilizat în cinci moduri (remarketing de baza, remarketing pe YouTube, remarketingul dinamic sau remarketing cu ajutorul unui fișier csv.)

Toate aceste aspecte pot fi eficientizate și realizate de către o agenție de marketing care are în spate o echipă de profesioniști cu experiență ce îți vor oferi rezultatele așteptate.

La WiseVision vei descoperi cele mai bune și eficiente metode de a genera, implementa și monitoriza campaniile de tip Ads Display, dar și tehnici care vor da roade și îți vor aduce notorietate, lead-uri cât și venituri semnificative obținute din publicitatea online.

Google Ads Promo
70
Google Ads Search
Contact
Google Ads Standard
100
Google Ads Search
Contact
Google Ads Display Standard
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Remarketing
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Shopping
70
Merchant Center
Contact
Google Ads Video
40
Youtube Ads
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.