Campanii Google Ads

Ce este Google Ads?

Google Ads sau Google AdWords este unul dintre cele mai cunoscute servicii publicitare pe care le folosesc companiile care vor anunțuri afișate în Google și în rețeaua sa de publicitate. Acestea se vor plăti doar în momentul în care încep să apară click-urile pe anunțuri și în momentul în care poți să gestionezi ușor bugetele de publicitate care sunt alocate pentru reclamele online.

Este important de știut că la baza Google AdWords sunt campaniile și cuvintele cheie. Astfel, difuzarea de anunțuri apare atunci când cineva caută ceva utilizând un anumit cuvânt cheie

Poți fi peste tot

Tragetare mai precisă

O rentabilitate mai bună

Audit AdWords Gratuit

Înainte de pornirea oricărei campanii de Google AdWords este necesară realizarea unui audit. Agenția noastră de marketing Wisevision vă poate oferi acest serviciu gratuit. Firmele care se ocupă de optimizări SEO și de campaniile AdWords pentru diverse companii vor începe să realizeze imediat auditul pentru a vedea stadiul actual atât al site-ului cât și al campaniilor de promovare, dacă este cazul.

Este foarte important ca acesta să vină de la oameni care au o experiență în spate și care au acces la instrumentele necesare pentru a se baza pe campaniile AdWords viitoare.

Acest audit va conține analiza cuvintelor cheie negative folosite care sunt esențiale pentru costuri mai mici, analiza scorurilor de calitate, cu impact major asupra ROI-ului și a ranking-ului, ale CTR-ului, care dau o idee despre cât de bine targetate sunt reclamele.

Totodată, acestea vor analiza și rapoarte despre activitatea pe cont, timpul petrecut cu gestionarea campaniilor, despre optimizările cuvintelor cheie de tip long-tail, optimizările textelor reclamelor și optimizările landing page-urilor. Astfel, veți avea o idee și despre practicile eficiente PPC și despre rolul PPC în orice fel de campanie AdWords.

Realizarea campaniei  Google AdWords

După finalizarea auditului și analiza rezultatelor, agenția de marketing știe cu exactitate care este situația și de unde trebuie lucrat pentru a trece la realizarea unei campanii Google AdWords.

Obiectivele publicitare pot determina tipul unei campanii prin publicarea anunțurilor pe rețelele Google. De asemenea, este important de menționat faptul că în fiecare rețea putem publica campanii diferite pentru o vizibilitate mai bună și astfel si rezultatele generate vor fi semnificative.

Astfel, obiectivele unei afaceri din online care vrea campanii AdWords pot fi vânzările, chiar atragerea de potențiali clienți sau un trafic mai bun pe website.

De asemenea, putem aspira către evaluarea pentru produse și mărci, pentru promovarea aplicațiilor. Odată ce știi ce obiectiv ai de atins, alegi tipul de campanie potrivit obiectivelor ce ți le-ai propus spre a fi îndeplinite.

Ce campanii pot fi realizate și gestionate de de firme cu experiență în AdWords:

  • Campaniile din rețelele de căutare display,
  • Campaniile de cumpărături Google,
  • Campaniile video,
  • Campaniile pentru aplicații,
  • Campaniile de remarketing în rețeaua display,
  • Campaniile de căutare,
  • Campanii video complexe

În procesul acestor campanii se va ține cont de CTR, de scorul de calitate al ad-urilor, de cel al paginii tintă, de rata de conversie a utilizatorului în client, de bounce rate. De fapt, ceea ce se va întâmpla va fi să se configureze campaniile în baza experienței acumulate, să se seteze mecanismele de urmărire a performanței cuvintelor cheie și să se evalueze corect expresiile și cuvintele. WiseVision este o firmă care se poate ocupa de tot acest proces de la A la Z pentru a te bucura de cele mai bune rezultate pe termen lung.

Google Ads Promo
70
Google Ads Search
Contact
Google Ads Standard
100
Google Ads Search
Contact
Google Ads Display Standard
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Remarketing
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Shopping
70
Merchant Center
Contact
Google Ads Video
40
Youtube Ads
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.