Campanii Google Ads in reteaua de display

Google poate ajuta companiile sa isi promoveze afacerile in motorul de cautare sau in reteaua de publicitate. Cu ajutorul AdWords se pot stabili bugete clare pentru publicitate si se plateste doar cand un utilizator da un click pe reclamele afisate.

Toate anunturile afisate se bazeaza pe cuvintele cheie relevante pentru un business, odata ce e cautat un cuvant cheie se difuzeaza anunturile. Orice click pe anuntul afisat duce spre site-ul care a platit ca sa apara acolo.

Cuvintele cheie pot avea potriviri ample, apar mereu anunturile la fiecare cautare, pot fi impiedicate executarile anunturilor si afisarea cand se cauta cuvintele cheie specificate, se afiseaza anunturile doar cand se potriveste fraza exacta cautata cu cea din anunt.

Cele mai populare tipuri de reclame pe care le puteti afisa cu ajutorul Google sunt cele din Display Network. In loc sa ai anuntul doar pe motorul de cautare il vei avea intr-o retea uriasa de site-uri, se folosesc bannere vizuale, nu doar anunturi text. Anunturile din Google AdWords display apar de regula si deasupra unor articole, in paginile de produse, pe diverse site-uri partenere Google. Anunturile sunt afisate cu ajutorul unor coduri implementate in site, publicitarii platesc sa apara acolo, o parte din venituri e data si publisherilor.

Ca sa te poti bucura de toate avantajele Google AdWords Display trebuie sa stii cum sa setezi corect o campanie AdWords Display.

Sunt multe setari de facut, insa doar cateva optiuni foarte importante pe care trebuie sa le cunosti si sa le intelegi. Agentiile de marketing online, cum e si WiseVision se pot ocupa de toate aceste setari si de crearea de campanii AdWords Display care sa respecte toate conditiile impuse de plasarea de reclame in reteaua de site-uri de la Google.

Plasarea e importanta pentru reclamele care apar pe diverse site-uri partenere Google, deci trebuie sa iti alegi cu atentie site-urile pe care ai vrea sa apara reclame, optiunea de management al plasarii targetate iti va fi de folos. Se poate targeta o portiune specifica din site, un site anume care sa fie disponibil in reteaua Google Display, o anumita categorie, anumite articole.

Cu optiunea topic targeting se pot alege doar acele site-uri cu tematica relevanta pentru reclamele care se vora afisa. Sunt peste 2.000 de teme propuse de Google pentru targetare relevanta, trebuie doar sa alegi una sau mai multe. E bine sa alegi teme cat mai precise, nisate, din listele aparute la un click si sa te gandesti ce fel de site-uri ar fi potrivite pentru continutul din reclamele ce urmeaza sa apara.

Targetarea cuvintelor cheie este o modalitate simpla de a incepe o campanie AdWords Display, e mai usor sa gasesti tematica pe care te poti baza cand vrei reclame pe site-uri daca stii ce cuvinte cheie vrei sa folosesti in reclame. Google gaseste imediat acele pagini si site-uri care sunt relevante pentru reclame. Ce cuvinte cheie putem utiliza la setarea campaniilor AdWords Display? Cuvintele cheie referitoare la branduri, care denumesc branduri, de obicei se targeteaza propriul brand pentru ca reclamele fac referire la afacerea detinuta, cuvintele cheie referitoare la competitie, cuvintele cheie non-brand, adica toti termenii care au legatura cu produse si servicii de pe site.

Targetarea comportamentala este o optiune pe care o poti avea in vedere la setarea campaniilor AdWords Display. Google stie deja o multime de lucruri despre utilizatorii sai, stie ce site.uri prefera, la ce videoclipuri se uita mai des, ce cumpara, ce tip de e-mail-uri primesc mai des. Daca e setata corect, aceasta optiune permite Google sa afiseze reclame doar celor care vor interactiona cu produsele sau cu serviciile si care sunt interesati de afacerile respective, indiferent pe ce site din retea apar reclamele. Targetarea comportamentala este de doua tipuri. Pe baza intereselor comune, generale, care e si ea impartita in targetarea in functie de afinitati, ce site-uri au vizitat in ultimele luni, si in targetarea in-market, se tine cont de comportamentul lor online din ultimele doua saptamani.

Al doilea tip de targetare comportamentala este remarketingul, pe care il poti utiliza in cinci moduri. Avem remarketing de baza, cel clasic, se afiseaza reclame doar celor care au interactionat in trecut cu site-ul, in baza interactiunilor avute, remarketing pe YouTube, se targeteaza toate persoanele care vad sau comenteaza orice fel de videoclipuri care iti apartin. Cu ajutorul unui fisier .csv cu liste de e-mail putem targeta doar persoanele care sunt recunoscute de Google si care vor primi reclame imediat. Remarketingul dinamic se refera la afisarea unui produs specific pe care un utilizator l-a cautat recent pe site. Se mai pot targeta si audiente similare celor din lista de remarketing, se genereaza alte liste de pana la 10 ori mai mari.

De toate acestea se poate ocupa si o agentie de marketing pentru ca tu sa ai timp sa te concentrezi pe ce e important pentru afacerea ta. Ai profesionisti cu experienta si cele mai bune metode de generare a campaniilor AdWords Display, dar si tehnici care vor da roade si iti vor aduce venituri mai bune din publicitatea online.

Solicita audit GRATUIT

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.