Campanii Google Ads

Google Ads sau Google AdWords este unul dintre cele mai cunoscute servicii publicitare pentru companiile care vor anunturi afisate in Google si in reteaua sa de publicitate. Se plateste doar cand apar click-urile pe anunturi, poti sa iti gestionezi usor bugetele de publicitate alocate pentru reclamele online. La baza Google AdWords sunt campaniile si cuvintele cheie. Difuzarea de anunturi apare atunci cand se cauta dupa un anumit cuvant cheie. Link-urile sponsorizate pe care le tot vedem pe Google sunt rezultatul unor campanii Google AdWords.

AUDIT ADWORDS GRATUIT                 

Inainte de pornirea oricarei campanii Google AdWords se va face un audit gratuit. Firmele care se ocupa de optimizari SEO si de campaniile AdWords pentru diverse companii vor realiza imediat auditul. Este important sa avem un audit care vine de la oameni cu experienta si cu instrumentele necesare pentru a putea sa ne bazam pe campaniile AdWords viitoare. Auditul AdWords va contine analize ale folosirii cuvintelor cheie negative, esentiale pentru costuri mai mici cu AdWords, ale scorurilor de calitate, cu impact major asupra ROI-ului si a ranking-ului, ale CTR-ului, care dau o idee despre cat de bine targetate sunt reclamele. De asemenea avem si analize si rapoarte despre activitatea pe cont, timpul petrecut cu gestionarea campaniilor, despre optimizarile cuvintelor cheie de tip long-tail, optimizarile textelor reclamelor, optimizarile landing page-urilor. Veti avea o idee si despre practicile eficiente PPC si despre rolul PPC in orice fel de campanie AdWords.

REALIZARE CAMPANII GOOGLE ADWORDS

Cand auditul e gata si firma sau agentia stie exact care e situatia si unde trebuie lucrat, unde trebuie optimizat se va trece la realizarea de campanii Google AdWords. Obiectivele publicitare determina tipul de campanie, se pot publica anunturile pe retelele Google, pe fiecare retea putem pune campanii diferite. Obiectivele unei afaceri din online care vrea campanii AdWords pot fi vanzarile, atragerea de potentiali clienti, trafic mai bun, evaluari pentru produse si marci, promovarea aplicatiilor. Odata ce stii ce obiectiv ai de atins, alegi campania, care iti da si locul de desfasurare. Campaniile din retelele de cautare, din reteaua display, de cumparaturi Google, video, pentru aplicatii, oricare poate fi implementat si de gestionat de firme cu experienta in AdWords. Alt tipuri de campanii sunt cele de remarketing, in reteaua display, de cautare, campanii video complexe. Se va tine cont de CTR; de scorul de calitate al ad-urilor, de cel al paginii tinta, de rata de conversie a utilizatorului in client, de bounce rate. Practic se configureaza campaniile in baza experientei acumulate, se seteaza mecanismele de urmarire a performantei cuvintelor cheie, se evalueaza corect expresii si cuvinte.

CAMPANII GOOGLE ADWORDS DISPLAY

Cele mai cerute si mai cautate campanii AdWords sunt cele Display, asta pentru ca reclamele sunt afisate in reteaua Google, ele ajung rapid la peste 90% din utilizatorii internetului. Clientii potentiali sunt conectati prin website-uri, aplicatii, video, oriunde poate aparea o reclama. Practic apar peste tot reclamele tale si clientii vor ajunge intr-un final si pe site si vor cumpara ceva de la tine. De aceea e foarte important sa alegi corect continutul reclamelor si modul in care livrezi mesajele. Setarea campaniilor AdWords Display e foarte simpla daca ai firmele care se ocupa de seo de partea ta, ai reclame sub forma de imagini care apar cand trebuie, unde trebuie, nu iti faci griji despre banii dati pe campanii.

CAMPANII DE REMARKETING GOOGLE ADWORDS

Un tip aparte de campanie publicitara online este cea de remarketing prin Google AdWords. Ideea e simpla, afisam reclame utilizatorilor care au interactionat deja cu site-urile, in trecut. Reclamele apar peste tot in timpul navigarii obisnuite pe internet. Pana la urma clientii vor intra iar pe site si vor avea in fata mereu brandul respectiv, de unde si o crestere dramatica a ratei de conversie si a ROI-ului. Codurile speciale de remarketing se adauga in cookie-urile browserelor si asa ajungi mai usor sa ai vanzarile pe care le vrei. Toate setarile legate de remarketing sunt facute doar de catre specialistii de la firmele de seo care stiu foarte bine cum sa le faca mai eficiente.

Google AdWords sau Ads poate fi inteles mai simplu daca il privim ca pe o piata unde companiile, site-urile platesc pentru a avea site-ul pozitionat in topul rezultatelor aparute la o cautare simpla pe motoarele de cautare, dupa anumite cuvinte cheie specifice. Reclamele pot fi doar cu text, cu video, cu imagini si apar in pagina cu rezultate, pe site-uri partenere Google, pe YouTube, in locurile in care potentialii clienti cauta si cumpara produse si servicii.

PROMOVARE GOOGLE ADWORDS                            

Promovarea prin Google AdWords este avantajoasa din mai multe motive. Nu exista o investitie minima, ceea ce inseamna ca programul de publicitate online va putea fi accesat si de afacerile care opereaza cu un buget limitat, riscurile sunt limitate sau inexistente in comparatie cu alte optiunie de promovare online care presupun costuri foarte mari. Se plateste doar pentru rezultate, cu alte cuvinte platesti doar cand vezi rezultatele, cand ele exista, de fiecare data cand cineva da un click pe o reclama platesti si doar atunci. Daca este setata corecta, asta insemnand incorporarea unor cuvinte cheie relevante si unor cuvinte negative, campania Google AdWords va avea succes cu siguranta si platile se vor face conform performantelor acesteia. Optiunea de remarketing in Google AdWords este foarte utila pentru a targeta mai bine potentialii clienti care au dat deja un click pe o reclama in trecut, dar nu au ajuns sa cumpere si produsele sau serviciile.

Reclamele din Google AdWords apar la momentul oportun, cand potentialii clienti cauta pe Google pentru a cumpara sau a accesa diverse produse, servicii. Chiar inainte de a se lua decizia de cumparare clientii vor avea in motorul de cautare sau pe diverse site-uri unde apar reclamele platite doar acele reclame care trimit spre produsele pe care acestia intentioneaza sa le cumpere.

E si foarte usor sa urmaresti performantele campaniilor din perspectiva ROI-ului, ai tracking incorporat in AdWords, reclamele apar in locul potrivit de fiecare data, pot ajuta si la crearea unei strategii coerente legate de optimizarea seo pentru anumite site-uri. Site-ul apare in topul cautarilor mai rapid daca este inrolat in AdWords.

ADMINISTRARE CAMPANIE GOOGLE ADWORDS

Setarea corecta a campaniei Google AdWords nu e suficienta, trebuie sa existe si o administrare sau un management excelent pentru a obtine rezultatele dorite. De administrare se poate ocupa agentia de marketing online cu experienta, cum este si WiseVision. Prin administrarea campaniei Google AdWords se urmareste pastrarea unei structuri solide a campaniei, intotdeauna vom avea o ierarhie foarte clara pentru fiecare campanie. In ierarhie vom avea urmatoarea structura: cont AdWords, campanii, grupuri de reclame, reclame, cuvinte cheie. Pe langa structura solida, managementul unei campanii va contine si un audit sau mai multe legate de buget si de sumele cheltuite in functie de cuvintele cheie. Auditul AdWords ii va spune celui care se ocupa de management sau de administrare ce a reusit sa faca pana la un anumit punct si ce are de facut in continuare pentru o campanie AdWords care functioneaza corect.

Analiza si targetarea cuvintelor cheie trebuie refacute ori de cate ori e nevoie, in functie de performante si de cat de bine merge campania demarata. Cuvintele cheie folosite se schimba, utilizatorii folosesc mereu alte fraze in cautarile lor, asa ca o campanie care se vrea a fi una de succes trebuie sa fie foarte flexibila si sa se modifice in functie de ceea ce fac utilizatorii.

Administrarea campaniilor AdWords va presupune si optimizarea reclamelor, landing page-urilor, tuturor elementelor care contribuie la conturarea unei campanii excelente din toate punctele de vedere.

AGENTIE GOOGLE ADWORDS

Agentiile specializate in Google AdWords sunt o alegere foarte buna daca vrem sa avem campanii foarte bine setate si optimizate. Echipa agentiilor este la curent cu tot ce se intampla in industrie, stie care sunt schimbarile facute si cum sa implementeze standardele impuse de AdWords, are timp suficient pentru a se ocupa de fiecare cont initiat si de a oferi doar performante de top pentru campaniile derulate. Se vor gestiona pana la cinci conturi deodata, inregistrate in AdWords, se vor face si teste beta pentru a se vedea cum va functiona o anumita campanie AdWords.

Agentia de marketing online poate sa puna la dispozitie un management activ, sunt folosite idei noi si creative pentru promovare online si pentru setarea unei campanii AdWords care va functiona impecabil. Stabilitatea este punctul forte pe care il poate oferi orice agentie specializata in AdWords, stii ca te bazezi pe echipa de acolo si ai mereu resursele necesare pentru venituri foarte bune aduse de reclamele platite.

Cu agentiile de marketing online care au si servicii axate pe campaniile Google AdWords ajungi mai rapid la rezultatele dorite, nu trebuie sa pierzi timp cu formarea unor oameni. Ai si preturi mai bune si nu esti nevoit sa platesti foarte mult pentru performante slabe, asa cum se intampla uneori in cazul unor departamente in-house dedicate gestionarii campaniilor AdWords.

CAMPANIE GOOGLE ADS

Campaniile Google Ads au nevoie de optimizare permanenta pentru a functiona corect. Optimizarea presupune la inceput indentificarea acelor zone si elemente din campanie care au probleme de optimizare sau care au nevoie de o optimizare suplimentara. Dupa ce trecem de acest pas vom avea in vedere utilizarea de extensii pentru reclame, informatii aditionale pe care le putem include in reclame pentru a determina clientii sa dea un click mai repede pe reclama respectiva. Se va optimiza si URL-ul afisat atunci cand apar reclamele in retea Ads, oamenii isi vor face o idee despre site-ul pe care vor ajunge dupa ce dau click pe reclame. URL-ul afisat nu va fi acelasi cu URL-ul landing page-urilor, dar vor fi in acelasi domeniu. URL-ul afisat trebuie sa contina cuvinte cheie, sa aiba un Call-To-Action, sa fie usor de citit, de „scanat” dintr-o privire.

Personalizarea este un pas important pentru optimizarea reclamelor din Ads, asta pentru a putea sa ajungem cat mai repede la potentialii clienti si pentru a avea reclame care apar cand cauta ceva anume pe care ar dori sa il si cumpere. O alta metoda eficienta de optimizare pentru reclamele Google Ads este introducerea unui countdown, care impune o urgenta in a lua o decizie cat inca mai e timp, cat inca mai e valabila o anumita promotie, de exemplu.

PUBLICITATE ADWORDS

Publicitatea AdWords are nevoie si de strategii coerente si bine adaptate tipului de afacere pe care urmeaza sa il promoveze. Strategiile pentru AdWords vor fi gandite in asa fel incat sa aduca un numar cat mai mare de clienti intr-o perioada foarte scurta, daca e posibil. Care ar fi cele mai bune strategii pentru AdWords? Cautarile vocale trebuie sa fie luate in considerare cand se seteaza o campanie AdWords, cuvintele cheie trebuie sa fie adaptate cautarilor vocale, sa fie mai lungi, sa cuprinda mai cuvinte cheie long tail, cuvintele cheie negative se vor adapta si ele pentru cautarile vocale.

Reclamele care apar pe dispozitivele mobile sunt mai importante decat cele care apar pe desktop, cautarile de pe mobil sunt mai multe in ultima perioada, deci campaniile AdWords trebuie sa se concentreze mai mult pe clientii care realizeaza astfel de cautari. Spre deosebire de reclamele de pe desktop, cele care apar pe mobil trebuie sa fie dimensionate corespunzator, sa aiba o afisare cat mai clara si mai placuta si sa includa atat cuvinte cheie, cat si elemente care ar putea atrage, care ar putea determina click-ul dorit.

Alta strategie buna pentru reclamele din AdWords este legata de localizarea lor, de plasarea unor reclame care sa targeteze utilizatorii dintr-o anumita zona unde isi desfasoara activitatea afacerea promovata. Reclamele locale sunt foarte importante pentru ca pot aduce click-urile mai rapid si pot asigura o campanie AdWords mult mai eficienta. Si cuvintele cheie negative trebuie folosite in mod inteligent, cu ajutorul lor blocam practic anumiti utilizatori sa intre pe site, daca le vor folosi nu vor avea reclamele noastre afisate. In acest fel avem trafic de calitate pe site, nu vom avea vizite care nu se vor finaliza cu o achizitie, cu o interactiune cu brandul respectiv.

RECLAME GOOGLE ADWORDS

O strategie bine gandita va depinde si de reclamele Google AdWords si de tipul lor. Putem avea campanii care se desfasoara pe Search Network, in ele apar reclame text in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Aici avem campanii standard, All Featurres, reclame legate de instalari de aplicatii pe mobil, legate de Dynamic Search Ads, Call-only. Acest tip de campanii sunt bune pentru toate afacerile, daca se doreste reclama pe Google Maps sau daca se doreste sa se obtina locul 1 pe Google contra cost. Mai e si varianta unor campanii Search Network cu Display Select, contin toate tipurile de campanii, reclamele sunt plasate si in pagina de rezultate si pe toate site-urile din Google Display Network. Campaniile acestea merg pentru bugete medii si mari, pe niste foarte bine definite din industriile mici, pe arii geografice mici.

Reclamele cu imagini merg pe Display Network, care are milioane de site-uri pe care apar reclame, ele ajuta la o vizibilitate mai buna a brandului in online, se pot folosi daca deja avem un site pe care vrem sa plasam reclame, pentru campanii de retargeting, pentru reclame in YouTube. Campaniile video merg cel mai bine pe YouTube, se pot alege si diverse formate, sunt utile cand ai si continut video de promovat cat mai rapid. Google Shopping e locul pentru reclamele la diverse articole vestimentare, produse din industria legata de shopping de toate felurile, doar magazinele online folosesc aceste campanii.

PROMOVARE GOOGLE

Nu trebuie sa subestimam niciodata puterea unei promovari Google AdWords. Din contra, trebuie sa investim mai mult, in functie de posibilitati, in AdWords si in reclamele care apar in retelele oferite de acest instrument foarte util in online. De ce sa investesti mai mult in promovarea prin Google AdWords? Pentru ca ajungi mai rapid la utilizatorii care chiar isi doresc sa cumpere ceva de la tine, fix in momentul in care acestia cauta produse si servicii pe motoarele de cautare. Pentru ca poti sa investesti progresiv, in functie de performante, de buget, poti sa ai o flexibilitate foarte mare in ceea ce priveste gestionarea bugetelor initiale. Targetarea se face pe cuvinte cheie cu relevanta foarte buna in raport cu un anumit business, este foarte usor sa ai cuvintele cheie care se potrivesc campaniei si sa le afisezi in reclame si link-uri care apar in reteaua Google. Rezultatele sunt vizibile imediat, investitiile se recupereaza mai rapid decat in cazul altor optiuni de publicitate si promovare online. Se pot face teste oricat de multe pentru a vedea cum va decurge o campanie setata si ce fel de ajustaje se pot realiza pentru a o face mai eficienta in timp, teste care vor ajuta si la luarea celor mai bune decizii.

CAMPANII PPC

Google AdWords este un serviciu de tip PPC oferit de Google, campaniile PPC gazduite de Google sunt mult mai eficiente decat oricare altele. Se plateste doar cand un client intra pe un site ca sa cumpere ceva. Chiar daca reclamele sunt vazute de milioane de oameni afacerile care au nevoie de promovare platesc doar cand potentialii clienti intra pentru a faceo anumita achizitie. Campaniile PPC prin Google pot fi gestionate foarte usor de agentiile de marketing online, ele stiu deja ce au de facut si cum sa construiasca si sa seteze campaniile in asa fel incat vanzarile sa creasca si expunerea brandului in online sa fie foarte buna. Pe langa discutiile initiale si analiza care se impune inainte de a seta o campanie PPC se stabileste si bugetul alocat, se initiaza o analiza a cuvintelor cheie de care va avea nevoie afacerea, se va arunca un ochi si la ce face competitia. Ideea este sa avem cuvinte cheie care nu costa foarte mult, dar care pot aduce conversii foarte bune.

Analiza site-urilor este importanta si face parte din procesul de creare a unei campanii PPC, se pot modifica landing page-uri, se pot defini unele noi pentru a oferi clientilor cea mai buna experienta online. Se vor seta si instrumente de monitorizare moderne, se va defini campania si se va seta, se vor scrie texte, se vor gasi cele mai bune fotografii si videoclipuri pentru reclame. Vor fi imbunatatite si scorurile de calitate pe care Google le foloseste pentru a determina relevanta unor reclame, de exemplu. Cu cat e scorul mai mare, cu atat vom avea reclame afisate mai des si costul per click va fi mai mic.

AGENTIE GOOGLE ADWORDS

O agentie Google AdWords care se ocupa de contul sau conturile de AdWords poate aduce in plus mai multe avantaje celor care apeleaza la ea. De exemplu, agentiile de marketing online stiu ce fel de reclame sa aleaga pentru o anumita afacere, ce elemente sa contina si pe ce retele oferite de Google sa distribuie continuturile in asa fel incat sa avem campanii AdWords cu eficienta cat mai mare.

Agentia Google AdWords are experti care au lucrat deja pe mai multe conturi pentru diverse firme si stiu foarte bine ce sa monitorizeze, cum sa seteze campaniile in asa fel incat fiecare setare sa aiba efectul dorit. Agentiile sunt rapide, transparente, au oameni cu studii care cunosc tot ce se intampla nou in industrie si pot sa aplice tactici, strategii, stiu sa foloseasca instrumente adecvate pentru fiecare cont in parte.

Nu este suficient sa ai doar un cont bine gestionat de AdWords, trebuie sa stii si cat sa investesti si in ce fel de reclame. Consultantii agentiilor de marketing online sunt pregatiti cu cele mai bune raspunsuri pe care le ofera fix in momentul in care e mai mare nevoie de ele. Toate raspunsurile sunt nuantate, sunt bazate pe experienta si pe rapoarte generate in urma unor audituri AdWords gratuite.

PROMOVARE SITE GOOGLE

Mai e nevoie de promovare prin Google AdWords in 2020? Raspunsul e unul afirmativ. Avem nevoie de promovarea online pentru orice afacere care isi doreste sa se dezvolte si sa aiba venituri bune in mediul virtual. Google AdWords se imbunatateste de la un an la altul, este din ce in ce mai performant si mai eficient, reclamele sunt foarte bine targetate si usor de setat odata ce ai un cont. Cu AdWords nu numai ca vei ajunge foarte repede doar la cei care au nevoie de produse si de servicii de pe un anumit site, dar vei putea sa le oferi si reclamele pe care le considera atragatoare si pe care vor da click cu siguranta.

Prin Google AdWords va fi intotdeauna foarte usor sa ai cele mai bune tipuri de reclame plasate in locurile in care utilizatorii interesati de produsele si de serviciile tale isi petrec timpul pe Internet. E nevoie de el pentru rezultate rapide si pentru promovarea cu eficienta maxima in 2020, fara cheltuieli prea mari si un buget mult mai flexibil. Google AdWords este metoda recomanda pentru promovare site Google indiferent ca esti la inceput de drum sau ca ai deja un site care activeaza de ceva vreme.

SERVICII GOOGLE ADWORDS

Multe agentii de marketing online au inceput sa ofere de multa vreme servicii Google AdWords de foarte buna calitate, se pot ocupa de setarea conturilor si de management, pot face si raportare si audit AdWords pentru stabilirea unor bugete clare pentru promovarea online. Serviciile Google AdWords cele mai cautate sunt legate de descoperirea acelor cuvinte cheie care se potrivesc afacerii de promovat, crearea anunturilor text pentru diverse campanii initiate sau in curs de initiere, gasirea si implementarea codurilor de urmarire Google Anaytics si AdWords Remarketing. Pe lista de servicii se pot adauga si consultanta in optimizarea paginilor web, monitorizarea continua a campaniei pornite sau managementul licitatiilor per click. Competitia este cercetata si analizata, datele de la campanii sunt analizate si interpretate ca parte a serviciilor Google AdWords.

Aceste servicii sunt testate si verificate de catre echipele agentiilor de marketing online, functioneaza impecabil si pot fi oferite la cele mai bune preturi de pe piata, sunt incluse in pachete adaptate pentru toate tipurile de afaceri sau bugete. Serviciile Google AdWords sunt foarte populare si sunt usor de pus in practica si de gestionat daca ai agentia de marketing online cu experienta care stie deja ce fel de campanii sa deruleze pentru promovarea online eficienta.

PROMOVARE ADWORDS

Eficientizarea promovarii AdWords se poate face destul de simplu prin mai multe metode. De pilda, putem avea reclamele in Gmail, targetate in functie de cuvinte cheie specifice, care sa apara doar cand se primesc e-mail-uri legate de un anume subiect. Concurenta e mai mica pe Gmail, nu toata lumea stie si foloseste campaniile AdWords in Gmail, click-urile gresite sunt aproape inexistente. Optimizarea conversiilor prin intermediul datelor din Analytics este o alta metoda pentru eficientizarea promovarii prin AdWords. Inainte de a vrea sa ai conversii mai bune trebuie sa cunosti toate aceste date si sa le analizezi pentru a vedea niste directii de parcurs in continuare. Campaniile optimizate pentru conversii au rezultate mai bune pe termen lung, practic te limitezi la ceea ce are rezultate bune pentru tine si nu privesti totul la modul general.

Impreuna cu optimizarea pentru conversie se pot folosi cuvintele cheie negative pentru a delimita traficul care aduce si vanzari de traficul care apare doar cu rol informativ, oamenii cauta si intra pe site-uri si pentru a se informa, fara sa cumpere, nu avem nevoie de ei, cu siguranta.

O strategie foarte buna de eficientizarii a promovarii Google AdWords este si includerea pretului in textele reclamelor. Stii sigur ca vei atrage pe site doar oamenii care vor sa cumpere si care sunt interesati de pret. Cei care nu vor sa cumpere nu vor da click pe reclame unde e pretul, ei vor doar informatii, nu prea conteaza pretul in acel moment.

PROMOVARE GOOGLE ADS

Promovarea Google Ads este excelenta pentru un business mic. Bugetele pentru Ads nu sunt foarte mari daca ai o afacere micuta, nu te joci cu milioane de euro si poti sa aloci oricat pentru campaniile Google Ads. Fiecare banut trebuie cheltuit cu atentie pentru ca bugetul e limitat la afacerile mici, asa ca o campanie Ads trebuie setata cu mare atentie pentru a oferi randament maxim. Marele avantaj al Google Ads pentru afacerile mici este flexibilitatea. Daca vezi ca nu merge ceva, ca nu ai rezultatele dorite poti modifica o campanie oricand, fara sa pierzi deja ceea ce ai obtinut. Toate modificarile apar in timp real si sunt foarte simplu de operat mai ales daca ai langa tine si specialistii de la agentiile de marketing online care stiu de fiecare data ce au de facut.

Afacerile mici au nevoie mai mare de Google Ads si pentru ca trebuie sa isi defineasca, redefineasca publicul tinta si sa il mentina, sa mareasca baza de clienti pentru a rezista pe piata si a avea cui sa vanda servicii si produse. Ads ii va ajuta in acest sens punandu-le la dispozitie reclamele platite pentru a putea ajunge la un numar cat mai mare de potentiali clienti.

AGENTIE ADWORDS

Agentiile care pot oferi servicii AdWords iti spun de la inceput in mod obiectiv ce fel de campanii se pot derula pentru afacerea ta, care sunt cuvintele cheie pe care le poti utiliza atunci cand vrei sa initiezi o campanie eficienta si ce fel, daca ai nevoie de audit pentru a avea cele mai bune rezultate la final. Campaniile Google AdWords implica si un buget destul de mare, asa ca setarea lor corecta de la bun inceput este imperativa, mai ales ca la baza campania este una de tip PPC, platesti cand se da click pe anuntul respectiv.

O agentie de marketing online se va ocupa doar de conturile unei afaceri, vor exista echipe alocate pentru fiecare cont care vor urmari indeaproape toata evolutia campaniilor si vor interveni rapid atunci cand este cazul pentru o eficientizare a acestora in cel mai scurt timp. Agentia de marketing online ofera serviciile AdWords tuturor celor interesati si are cele mai bune tipuri de pachete pentru clientii care au nevoie de promovare online rapida si foarte bine targetata. Trebuie doar sa ai incredere in sfaturile specialistilor si sa te bazezi pe ei si pe setarile facute pentru urmatoarea ta campanie AdWords care va avea succesul dorit cu siguranta.

PROMOVARE PE GOOGLE

Promovarea pe Google nu a fost niciodata mai simpla si mai interesanta. Google Ads sau AdWords incearca de la crearea contului pana la aparitia reclamelor pe retelele dedicate din online, prin aplicarea unor setari corecte si diverse procese automatizate prezente in interiorul platformei pentru reclame online, sa ofere clientilor publicitatea targetata de care au mare nevoie. O promovare online e dificila daca nu gasesti instrumentele si metodele corecte si eficiente, insa cu Google Ads stii din prima clipa ca promvoarea din mediul virtual pentru orice afacere va fi perfecta din toate punctele de vedere.

Fara efort, fara prea mult timp pierdut si, cel mai important, fara un buget haotic, fara bani cheltuiti fara rost pe reclame care nu isi ating scopul. Poti testa, poti reface setari si campanii, poti ajuta totul din mers, ai rapoarte si rezultate vizibile in timp real, stii la orice moment ce se intampla cu a ta campanie AdWords sau Ads si iei toate deciziile corecte in momentele critice. Campaniile de promovare pe Google sunt primul pas spre vizibilitate mai buna in online si spre un brand care vinde bine si rapid, spre un public tinta care va reveni pe site ori de cate ori are nevoie de produsele si serviciile comercializate.

PROMOVARE SITE PE GOOGLE

Promovarea unui site pe Google se va imbunatati pe masura ce Google Ads va fi mai inteligent si adaptat cerintelor celor care au nevoie de promovarea online. Campaniile Google Ads vor avea nevoie de putine setari pentru a fi initiate si vor fi mai usor de controlat si de schimbat cand e nevoie. Datele din ce in ce mai multe oferite de Google Analytics, in functie de care se optimizeaza campaniile, vor fi de un real folos pentru promovarea site-urilor in orice conditii. Va fi mai usor si pentru agentiile de marketing online care au servicii Google Ads, rezultatele colaborarilor cu ele se vor vedea mai rapid si campaniile vor fi mai usor de pus la punct fara prea mari eforturi.

Pana la urma ce urmareste Google prin promovarea site-urilor cu ajutorul Ads sau AdWords este oferirea unei metode sigure si eficiente pe termen lung pentru orice fel de site in asa fel incat toata lumea care are afaceri online sa isi gaseasca clientii de care are nevoie. Desigur, sunt si alte programe si instrumente, platforme de promovare in online, insa rapiditatea si seriozitatea pe care o ofera Google Ads nu poate avea concurenta, cel putin nu in momentul de fata.

Solicita audit Gratuit

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.