Campanii SEO

Cum se face o campanie SEO?

Poate ca pentru multi dintre noi, ideea de campanie SEO este una de mare anvergura, care implica multi pasi, insa, in esenta, o campanie SEO de succes este o strategie pe termen lung bazata pe o serie de date, conceputa pentru a creste traficul organic al site-ului si conversiile de la motoarele de cautare. Scopul SEO este de a creste cantitatea si calitatea traficului a site-ului web care il administrati, prin rezultatele cautarii organice. Pentru a fi mai specific, o campanie SEO este un proces continuu de optimizare a site-ului  web si de executare a strategiilor SEO off-page, care vor dovedi pentru Google ca site-ul dumneavoastra poate fi o autoritate in zona profesionala in care va aflati. Daca va avea succes, o campanie SEO bine executata va duce in mod automat la cresterea traficului a site-ul, activitate ce vine din partea unor clienti care cauta in mod activ ceea ce aveti de oferit, insemnand produse si servicii.

Proprietarii de afaceri care au parcurs etapele initiale de construire ale unei prezente online bune pentru marcile, produsele sau serviciile lor au auzit, fara indoiala, despre SEO sau optimizarea motoarelor de cautare. Pentru multi, SEO inseamna ca site-ul pe care il detineti sa fie clasat in primele trei motoare de cautare ori de cate ori oamenii cauta informatii legate de afacerea ta. SEO inseamna sa va expuneti mai mult afacerea in fata utilizatorilor de Internet, deschizandu-i portile catre un numar mai mare de clienti vizati. Fara indoiala, desfasurarea unei campanii SEO bine structurate este de o importanta primordiala, pentru a face ca un site sa aiba mai mult succes.

Care sunt componentele unei campanii SEO de succes?

Atunci cand luam in discutie campaniile SEO, exista trei componente principale pentru desfasurarea unei campanii SEO de succes:

  1. Continutul.

Primul si cel mai important mod de a crea o campanie SEO puternica este prin compunerea de continut strategic si extrem de optimizat. Continutul este una dintre valorile de baza ale Google, iar atentia pentru continut apartine tuturor celor care doresc sa ofere utilizatorilor lor continut de cea mai inalta calitate si cu un grad de relevanta puternic cel. Acestea fiind spuse, continutul va avea intotdeauna un impact asupra locului in care ajungeti in SERP-uri si este important ca atunci cand produceti continut sa tineti cont de intentia utilizatorului. Pentru a scrie continut strategic si extrem de optimizat, va trebui sa efectuati cercetari de cuvinte-cheie, pentru a identifica termenii cei mai potriviti si profitabili pentru dezvoltarea afacerii voastre.

2.     SEO on-page

Aceasta este practica de a optimiza tehnic paginile site-ului web, astfel incat sa va clasati cat mai sus in topul rezultatelor cautarilor. SEO on-page este, de obicei, cel mai usor de schimbat si va ajuta sa va imbunatatiti clasamentul in care va aflato, deoarece aveti capacitatea sa detineti controlul complet al site-ului.

3.    SEO off-page

Ultima componenta a desfasurarii unei campanii SEO de succes este ceea ce numim SEO off-page, care implica crearea de backlinks de inalta autoritate de pe alte site-uri web relevante.  

Ce inseamna SERP?

Unul din cuvintele de campul lexical al optimizarii SEO este SERP. Practic, SERP inseamna pagina de rezultate a motorului de cautare. SERP este locul in care va duce fiecare interogare a unui motor de cautare. Poate fi numita si pagina cu rezultate. Obiectivul unei campanii SEO este de a asigura un loc pe SERP-urile tuturor motoarelor de cautare mari. Avand paginile web clasate pe un SERP se poate face interogarea prin utilizarea unui anumit set de cuvinte-cheie. In cele din urma, toate campaniile de marketing SEO vizeaza primele SERP ale unui motor de cautare, acesta fiind obiectivul principal si ceea ce conteaza in aceasta ecuatie.

Solicita audit Gratuit

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.