Keyword research

Primul pas către un site care a fost optimizat foarte bine, din punct de vedere al SEO este căutarea cuvintelor cheie și asocierea lor cu un conținut de calitate. Astfel, Keyword research-ul este utilizat în marketingul digital pentru a decide care sunt subiectele care ar putea ridica cel mai mult interes pentru utilizatori. Ulterior, conținutul de pe site fi construit în jurul acelor subiecte pentru a atrage din ce în ce mai mulți clienți sau pentru a oferi informații din ce în ce mai utile.

WiseVision este agenția care poate să facă Keyword research profesionist pentru tine și pentru afacerea ta. Vom porni de la o listă de termeni, care vor fi dezvoltați utilizând instrumente specifice pentru acest proces. Apoi, listele vor fi rafinate cu ajutorul unui research, care va ție cont de în special de competitivitate.

Cercetare de cuvinte cheie

Pregătirea textului

Atingerea tințelor

Care sunt termenii care pot apărea în listele primare și care sunt cuvintele cheie pe care le-am putea descoperi după un keyword research profesionist?

De cele mai multe ori, termenii care definesc un brand pot fi cuvinte cheie foarte bune, care au o rată de conversie mai mare. Introducem astfel în discuție un alt element important pentru succesul unui site și anume: rata de conversie. Fără aceasta din urmă, nu vei reuși să atragi atât de multe vizualizări și trafic pe pagină, iar pentru câștiguri cât mai eficiente este bine ca brand-ul tău să fie deja cunoscut de orice utilizator. De asemenea, numele de produse sunt alegeri foarte bune în ceea ce privește cuvintele cheie principale de pe site-uri, deoarece, majoritatea oamenilor care caută un produs după numele său sunt pe cale să ia o decizie de cumpărare. Astfel, în cazul acestor termeni CPA, cost per action va fi mult mai mare decât în cazul termenilor care definesc un brand.

În ceea ce privește termenii competiției, aceștia pot fi luați în seamă și pot apărea pe listele de cuvinte cheie, dar nu este eficient să ne bazăm pe ei. Cu toate acestea, dacă discutăm despre un buget suficient de mare și ne dorim să încercăm și alte cuvinte cheie, competiția este un element important în acest proces. Totodată, termenii care se referă la produse, dar nu au referințe directe ci sunt echivalentul unor sinonime pentru termenii principali pot apărea și ei în procesul de căutarea a cuvintelor cheie. Deși aceștia sunt mai scumpi, dacă vorbim în termeni de PPC și este mai greu să obții SEO de calitate pe ei, în cazul în care reușești să atragi volumul dorit din categoriile anterioare de termeni, poți încerca să cheltui o sumă rezonabilă pe ei și îi poți include în keyword research.

De asemenea, în procesul de keyword research mai pot apărea și:

• Termenii complementări de produse, care pot atrage conversii marginale. Să presupunem că vindeți televizoare. În această situație putem avea termenul complementar „suport pentru televizor”.

• Termenii audienței care sunt de asemenea utili atunci când vorbim despre ceea ce caută publicul țintă.

Astfel, lista inițială de cuvine cheie va fi destul de mare în cazul în care vom avea research pe audiență putem să aflăm cu exactitate ce produse sunt dorite de audiență și vom descoperi care sunt termenii pe care toată lumea îi caută și care sunt foarte populari.

Ulterior, acești termeni se introduc în instrumente de generare și analiză pentru cuvinte cheie și sunt grupați pe subiecte. Se selectează căutarea exactă pentru anumiți termeni și se folosesc filtre și categorii pentru a obține o listă cât mai rafinată de cuvinte cheie

Toți termenii găsiți se introduc apoi în instrumente de generare și analiză pentru cuvintele cheie. Lista de cuvinte cheie este dezvoltată in funcție de categoria în care se încadrează cuvintele cheie, de competiție si de strategiile sale, de întreg peisajul descoperit la research, se grupează semantic cuvintele cheie relevante pentru site.

Start
abonament lunar
120
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 10 advertoriale SEO
-
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Bronze
abonament lunar
190
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 15 advertoriale SEO
1 advertorial premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Silver
abonament lunar
260
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 20 advertoriale SEO
2 advertoriale premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Gold
abonament lunar
350
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 30 advertoriale SEO
3 advertoriale premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.