Keyword research

Cautarea cuvintelor cheie potrivite pentru un site si asocierea lor cu un continut de calitate pot fi primii pasi spre un SEO excelent pentru orice site. Keyword research-ul este folosit in marketingul digital pentru a gasi si subiectele despre care se poate scrie in asa fel incat traficul atras pe site sa fie unul cat mai bun, utilizatorii sa fie interesati de continutul postat. Agentiile de marketing cu experienta, de pilda WiseVision, pot face pentru dvs. keyword research profesionist. Se porneste de la o lista de termeni, care vor fi dezvoltati utilizand instrumente de keyword research, listele vor fi mai apoi rafinate cu ajutorul unui research care tine cont de competitivitate.

Ce fel de termeni pot sa apara pe listele primare si ce cuvinte cheie am putea avea dupa un keyword research profesionist? Termenii care definesc branduri pot fi cuvinte cheie excelente pentru un site care vrea o rata a conversiei mai mare. Nu atragi atat de multe vizualizari de pagini cu acest tip de cuvinte cheie, dar daca ai o rata a conversiei buna esti castigat de la inceput. Brandurile trebuie sa fie cunoscute de orice utilizator si sa existe deja in mintea lor. Termenii de produse sunt alegeri bune pentru cuvintele cheie principale de pe site-uri, deja oamenii care cauta nume de produse sunt pe cale sa ia o decizie de cumparare, deci CPA, cost per action, pe termenii respectivi va fi mai mare decat pe termenii care definesc un brand.

Termenii competitiei pot fi luati in seama si pot sa apara pe listele de cuvinte cheie, dar nu trebuie sa ne bazam pe ei, este imposibil de multe ori sa gasesti un CPC rezonabil pe termenii competitiei. Insa daca avem un buget destul de mare si vrem sa incercam si alte cuvinte cheie putem sa ne bazam pe ei in lista pentru keyword research. Termenii care se refera la produse, dar nu avem referinte directe, un fel de sinonime pentru termenii principali apar si ei in procesul de keyword research. Sunt mai scumpi in termeni de PPC, mai greu sa ai SEO de calitate pe ei, dar daca volumul dorit este atras de categoriile anterioare de termeni poti cheltui o suma rezonabila si pe ei, ii poti include pentru keyword research.

Termenii complementari de produse apar pe listele folosite de agentiile de marketing in procesul de keyword research. De exemplu daca vindem televizoare putem sa avem termenul suport pentru televizoare in keyword research, ei atras conversii marginale si sunt utili cand ai nevoie de conversii mai bune.

Termenii audientei sunt utili, ei se refera la tot ce ar putea cauta publicul tinta, toate acele cuvinte cheie pe care s-ar putea sa le foloseasca la un moment dat un utilizator cand vrea sa gaseasca ceva anume. Pot fi multi, dar vor ajuta daca vrei sa iti faci o impresie despre ce vor potentialii clienti.

Lista initiala de idei de cuvinte cheie va fi destul de mare daca vom avea research pe audienta, vom vedea ce termeni descriu cel mai bine produsele dorite de audienta, vom gasi termenii care se cauta acum, care sunt la moda, populari. Sunt multe instrumente folosite pentru sugestii de termeni, agentiile de marketing se pot folosi si de ele, se poate arunca un ochi si la competitie.

Toti termenii gasiti se introduc apoi in instrumente de generare si analiza pentru cuvintele cheie. Se grupeaza cuvintele pe subiecte, se selecteaza cautarea exacta pentru anumiti termeni introdusi, se folosesc filtre si categorii, orice fel de elemente care rafineaza listele de termeni.

Lista de cuvinte cheie este dezvoltata in functie de categoria in care se incadreaza cuvintele cheie, de competitie si de strategiile sale, de intreg peisajul descoperit la research, se grupeaza semnatic cuvintele cheie relevante pentru site.

Solicita audit GRATUIT

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.