Link building

Ati auzit de multe ori de link building. Link building-ul este procesul de colectare sau de castigare a unor link-uri de la anumite site-uri cu autoritate, site-uri externe care vor trimite catre site-ul dvs. Daca in 2015 link building-ul era situat undeva la 14.83% din toti factorii de search ranking, astazi el ajunge pe la 20%.

Ai link-uri de calitate care trimit spre site, ai si ranking mai bun in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Cu cat mai multe link-uri externe de calitate, cu atat pozitia in Google e mai buna. In jur de 35.000 de backlink-uri te vor ajuta sa ajungi in topul cautarilor. E cam mult, nu? E mult de munca, ai nevoie de tactici de link building excelente, dar daca le aplici corect ai de castigat enorm cand vei ajunge in top trei, ai si CTR mai mare si trafic de calitate care vine de la utilizatori reali.

Sunt cateva tactici de link building care vor functiona mereu si iti vor aduce o pozitie buna in rezultatele pe care le afiseaza motorul de cautare la diverse cautari dupa cuvantul cheie.

  1. Continut de calitate. Inainte sa vrei multe link-uri care trimit spre site trebuie sa oferi suficiente motive celor care vor ajunge pe site sa citeasca ce scrii, sa interactioneze cu el. Pe site trebuie sa ai continut de calitate, continut imbunatatit mereu si de interes pentru publicul tinta. Continutul trebuie sa fie cat mai lung, original si de calitate, sa raspunda la anumite intrebari ale publicului si sa permita o intelegere clara a contextului si a problematicii dezbatute. O postare de 1.000 de cuvinte inseamna un continut de calitate, la care s-a lucrat, dar nu face greseala sa adaugi prea multe cuvinte cheie doar ca sa atragi atentia Google. Agentiile de marketing digital, cum e si WiseVision, iti pot asigura acest continut postat cu regularitate, continut original si adaptat tipului de site detinut;
  2. Regandeste si refoloseste continutul deja existent. E greu sa ai mereu idei fresh si de calitate, dar vestea buna este ca poti sa te folosesti de continut care exista deja si sa il transformi in alt tip de continut. Nu, nu ne referim la copy-paste sau la rescrierea aceluiasi lucru doar ca sa sune diferit, ne referim la transformarea unei postari bune de pe un blog intr-un PDF sau intr-un e-book, intr-un video interesant. Practic ai broken link building, adica mai multe tipuri de continut care trimit tot la site-ul tau, dar care au valoare si sunt apreciate, distribuite;
  3. Pune accent pe broken link building. Un „broken link” e un link care nu duce pe o pagina cu un continut, poate pagina a fost stearsa, nu mai e pe site. Putem sa cautam astfel de link-uri moarte si sa le aducem in atentia webmasterilor, iar in schimb sa primim link-uri catre site-ul nostru;
  4. Postari guest pentru alte site-uri. Traficul e usor de generat, la fel si backlink-uri. Toate postarile guest sunt date la share pe social media, deci ai vizibilitate mai buna fara sa faci nimic. Oamenii vor vrea sa lucreze cu tine daca vada ca ai deja multe backlink-uri, deci alt avantaj al postarilor guest;
  5. Influencerii. Ei au deja audienta, public tinta, pot sa atraga trafic pe un site, sansa de a obtine si backlink-uri creste. Poti sa ceri opinii, comentarii, pareri, sa cauti influencerii din nisa ta si sa vezi cum te pot ajuta, dar la randul tau sa ajuti si tu;
  6. Infografii originale si imagini de calitate. Imaginile si infografiile dau valoare oricarei postari, ii ajuta pe utilizatori sa inteleaga mai usor anumite idei, sa vada mai bine anumite lucruri pe care daca le-ar citi nu prea le-ar intelege. Trebuie sa ai mereu culori bune, un design atractiv, o interactiune cu infografia sau cu imaginile realizata prin diverse procedee si tehnologii moderne implementate la nivelul site-ului unde apar. E bine sa te folosesti de aceste evenimente cat mai des si sa incerci sa ai o calitate ridicata la toate infografiile sau fotografiile pentru a ajuta utilizatorii si clientii sa iti aprecieze continutul si mai mult. Cu cat ai mai multe elemente de acest tip, cu atat vei avea si link building de calitate;
  7. Forumuri pe site-uri. In jurul fiecarui site trebuie sa existe o comunitate, oamenii trebuie sa interactioneze si sa discute, sa aiba cum sa comunice cu cei care detin site-ul. Toate comentariile, interactiunile cu site-ul vor genera cu siguranta link building de calitate si te vor ajuta sa iti atingi obiectivele mai repede;
  8. Foloseste puterea social media. Posteaza continut de calitate si link-uri bine gandite in social media, nu te concentra doar pe retelele populare de socializare, incearca si Reddit, de exemplu, unde intra milioane de oameni zilnic si cauta informatii relevante despre un anumit subiect. Semnalele sociale reprezinta un factor cheie pe care Google il foloseste pentru ranking, deci putem sa postam pe retelele de socializare cu incredere, dar trebuie sa urmarim si backlink-ul indeaproape.

Link building-ul este un aspect esential in SEO. Degeaba avem postari, articole scrise foarte bine, interesante, daca nu avem link-uri care sa ajute motoarele de cautare sa ajunga la ele. Calitatea link-urilor conteaza foarte mult. Da, Google are nevoie de ele ca sa ajunga si sa inteleaga imediat ce e cu articolul, dar nu trebuie sa avem link-uri fara valoare, puse acolo doar pentru a atrage cautarile si traficul care nu va fi de calitate cu siguranta.

Prin link building se atrag link-uri de la alte site-uri spre site-ul vizat. Daca este facut corect un link building poate sa atraga un ranking mai bun si un loc in topul rezultatelor returnate de motoarele de cautare. Cu cat mai multe link-uri de calitate care trimit spre un site, cu atat mai bine, Google va intelege ca e vorba de un articol interesant, popular, care e de interes la un anumit moment si e apreciat de cei care il citesc, mai revin asupra lui uneori pentru un update.

Cum poti avea link building de calitate? Gasesti mai jos cateva metode si idei eficiente pentru campanii de link building reusite, cu rezultate foarte bune.

ADVERTORIAL SEO

Sunt multe metode prin care poti sa ai o campanie de link building reusita, asta in conditiile in care link building-ul este cea mai dificila provocare pe care o au agentiile de marketing online, cum este si WiseVision. Dintre acestea cea mai simpla si la indemana oricui este cea care implica folosirea de advertoriale seo de calitate, postate pe site-uri cu autoritate pentru a ajuta site-ul vizat sa aiba unloc cat mai bun in rezultatele returnate la cautari.

Pentru a avea un efect cat mai bun si a aduce si traficul si numarul mai mare de potentiali clienti pe un site, advertorialele seo trebuie sa fie creative, utile, eventual descriptive si scrise de profesionisti care inteleg foarte bine valoarea lor pentru SEO. Ideea este sa fie cat mai atractive atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru potentialii clienti care vor vizita site-ul si vor interactiona cu produsele si cu serviciile comercializate.

Daca sunt folosite corect advertorialele seo pot aduce un loc meritat in prima pagina a rezultatelor returnate la cautarile pe Google, vizibilitatea site-ului creste, la fel si traficul organic de calitate care e directionat spre el. Din perspectiva link building-ului advertorialele seo sunt deosebit de importante, ele pot asigura link-uri externe de calitate si vazute foarte bine de Google in incercarea sa de clasificare a site-urilor care sunt evaluate rapid la actualizarile facute pentru motorul de cautare. Nu mai pierzi timpul incercand sa obtii link-uri externe, le ai deja la dispozitie si sunt integrate in articole scrise foarte bine si adaptate pentru o campanie de link building eficienta pe termen lung.

CAMPANII LINK BUILDING

In afara de advertoriale seo pentru un link building de calitate vor trebui gandite si campanii link building cat mai bine structurate si adaptate la nevoile reale ale site-urilor care au nevoie de ele. Campania de link building nu se construieste oricum, mai intai se cauta site-uri relevante cu o autoritate mare a domeniilor detinute. Se trimit si cateva e-mail-uri in care se solicita un link pentru respectiva campanie de link building. Cu cat site-ul are autoritate mai buna, cu atat ai sansa sa obtii link-uri de calitate pe care le vei putea integra fara probleme in campaniile dorite.

In loc sa ne concentram atentia pe domeniul vizat ca intreg trebuie sa fim atenti anumite pagini individuale pe care am vrea sa le folosim pentru un link de calitate si la profilul de backlink. E bine sa existe si analize facute pe fiecare domeniu si pagina pe care ati dori sa o folositi in campaniile de link building, sunt destule agencii si tool-uri specifice pe care le pot folosi profesionistii pentru a va oferi o imagine cat mai corecta asupra oportunitatilor de exploatat.

Nu trebuie sa uitam nici de guest blogging, se pot incheia parteneriate putem avea tot ce ne trebuie pentru o campanie de succes daca ne concentram atentia asupra unor postari pe bloguri care au o anumita autoritate. Agentiile de marketing online au experienta in link building si pot concepe si pune in practica campanii eficiente pe termen lung, pot gandi strategii si tactici pentru a avea cele mai bune rezultate la finalul campaniei. Te pot directiona spre cele mai bune alegeri chiar in materie de guest blogging sau de gasire a unui domeniu cu autoritate.

SERVICII SEO

Link building-ul implica un proces de durata, este nevoie de multa atentie si concentrare pe ceea ce conteaza cu adevarat pentru un site care doreste sa aiba trafic mai bun si sa ocupe un loc fruntas in rezultatele returnate de Google. Serviciile seo oferite de agentiile de marketing online la cele mai bune preturi sunt o alegere perfecta daca ne dorim campanii de link building care isi ating scopul in cel mai scurt timp. Fiecare agentie isi alege cu atentie servicii seo testate si le pune la dispozitia clientilor interesati, ele difera de la o agentie la alta si sunt concentrate pe obtinerea unor rezultate excelente de fiecare data cand sunt accesate de catre potentiali clienti. Care ar fi aceste servicii seo pentru link building? Agentia gandeste strategii de link building, analizeaza toate link-urile existente, competitia, se gasesc cele mai bune tipuri de continut pentru link building, se analizeaza paginile web ale domeniului. Ofera si consultanta in vederea alegerii unor domenii cu autoritate buna pentru link-uri externe in asa fel incat campaniile de link building sa fie cat mai bine targetate si gandite inca de la inceput.

Serviciile seo pentru link building tin cont si de componenta SEO a campaniilor de link building, totul va fi optimizat si vor fi vizate doar acele site-uri si domenii cu autoritate care corespund criteriilor fixate de la inceput impreuna cu un client. Calitatea serviciilor seo oferite de agentiile de marketing online este foarte buna, te poti baza pe ea si poti avea doar serviciile de care ai nevoie, personalizate, adaptate nevoilor reale ale fiecarui website.

SERVICII SEO PROFESIONALE

Campaniile de link building nu vor avea rezultatele dorite daca nu exista servicii seo profesionale oferite de agentii de marketing cu experienta. Serviciile profesionale vor garanta backlink-uri de calitate pentru site, performantele online vor fi imbunatatite simtitor, toate articolele si continutul folosit pentru link building vor fi scrise de mana, vor fi originale. Continutul utilizat e verificat, diversificat, scris de oameni cu experienta in seo si in link building, in permanenta se va oferi feedback si cele mai bune idei si tactici, practici, strategii pentru campanii de link building cat mai bine targetate.

Fiecare agentie de marketing online cu servicii seo profesionale va incerca sa gaseasca in permanenta noi metode de optimizare si de concepere a campaniilor de link building, se vor identifica domenii cu autoritate foarte buna pentru o eficienta crescuta a campaniilor dezvoltate. Nu trebuie sa cauti foarte mult pana sa gasesti agentia de marketing online de care ai nevoie, toate au site-uri de prezentare si detalieri ale serviciilor, trebuie doar sa te gandesti ce ai nevoie. De exemplu, la WiseVision ai specialisti cu experienta vasta in link building si servicii actualizate si gata sa fie oferite la cele mai bune preturi pentru campanii de succes in materie de link building.

A avea un profesionist sau o echipa de profesionisti care incearca sa gaseasca de fiecare data cele mai bune metode de a construi si coordona campaniile de link building este din start un castig pentru oricine detine un site sau o afacere online. Depinde de fiecare client cum isi alege serviciile si cum le combina, daca tine cont de sfaturile primite de la consultantii specialisti de la agentie pentru rezultate optime pe termen mediu si lung.

OPTIMIZARE SEO

Link building-ul este una dintre multele tactici folosite in SEO pentru a semnaliza Google ca un site este o resursa de calitate care poate fi exploatata si folosita la un moment dat de un utilizator interesat. O greseala frecventa pe care o fac clientii inainte de solicita servicii de link building este gandirea generala a campaniilor. Ne concentram doar pe link building si pe gasirea unor agentii care sa ne duca spre domenii cu autoritate buna si spre pagini web care sa fie perfecte pentru link-uri externe, insa nu ne gandim si la aspectul SEO al link building-ului. Optimizarea SEO este esentiala in orice campanie de link building, trebuie sa ne gandim la cuvintele cheie alese, la integrarea lor corecta in articole sau un postari pe respectivele site-uri targetate. Fara optimizari seo de calitate campania de link building s-ar putea sa nu isi atinga scopul si banii investiti se vor pierde. Prin optimizarea seo se poate ajunge la o campanie de link building care functioneaza foarte bine si care aduce si trafic de calitate si o incredere mai mare in respectivul site pentru care se concepe campania.

Optimizarile seo pentru campaniile de link building ar putea fi realizate de catre profesionistii de la agentiile de marketing online, doar ei stiu ce servicii sa utilizeze si cum sa le utilizeze pentru a avea doar cele mai bune rezultate si a garanta clientilor o campanie cu eficienta mult imbunatatita. Cum link building-ul este un proces foarte complicat si destul de riscant, prezenta unei agentii de marketing online cu experienta poate insemna si un castig pentru cel care detine un site, in sensul ca va investi banii inteligent si se va bucura de cele mai bune rezultate fara prea mare efort.

Solicita audit GRATUIT

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.