Optimizare SEO on page

În domeniul eCommerce-ului, optimizarea SEO on page este unul dintre cele mai importante elemente către succes. Astfel, aceasta trebuie realizată de la bun început, în momentul în care site-ul abia începe să prindă contur.

WiseVision este o agenție de marketing specializată în optimizări on-page, care are trebui să fie realizate în timp util, utilizându-se cele mai moderne tehnici și instrumente de optimizare pentru toate motoarele de căutare.

Astfel, optimizările on-page se referă strict la ceea ce putem face pentru un site pentru a obține un ranking cât mai bun și pentru a aduce site-ul magazinului online cât mai sus în rezutatele motoarelor de căutare.

Pe prima pagina Google

Cele mai eficiente proceduri

Rezultate de durată

Ce vor face agențiile de marketing pentru o optimizare on-page de calitate?

În cazul unui site de eCommerce, optimizarea on-page poate presupune de la bun început un keyword research și o optimizare a fiecărui element ce apare pe site.

Mai mult, optimizările ar trebui făcute atât pentru oameni, cât și pentru motoarele de căutare. Cuvintele cheie trebuie să apară și în titlurile de pagină, în headere, subheadere, în descrieri de produse, la imagini, în tag-uri de orice fel care apar pe toate paginile site-urilor, în URL-uri, cu diverse variații.

De aceea, este foarte important ca tot conținutul postat pe site-uri să fie complet și de o calitate excepțională, originalitatea și actualitatea acestuia fiind alte două elemente foarte importante.

De asemenea, prezența unui blog pe site și optimizarea conținutului care este postat, folosind cuvinte cheie relevante și tehnici SEO moderne poate reprezenta un mare avantaj în ceea ce privește optimizarea on-page.

De ce? Pentru că toate postările care apar pe blog trebuie să răspundă întrebărilor sau cerințelor utilizatorilor, astfel încât, aceștia să știe că o să găsească tot ceea ce le este necesar acolo.

Totodată, la fel de importante sunt și imaginile care trebuie să fie foarte captivante, link-urile către produsele, care nu trebuie să fie în număr mare pe blog pentru a nu părea că forțăm clienții să cumpere ceva ce nu vor.

Ce optimizăm în cadrul unui website?

Dar cum poate o campanie SEO să te ajute în mod concret? Ei bine, atunci când experții WiseVision apelează la optimizarea SEO aceștia parcurg câțiva pași care sunt esențiali pentru ca brandul tău să aibă posibilitatea de a crește cât de rapid posibil.

Titlurile META și descrierile, alături de tag-urile din headings trebuie să fie verificate și optimizate pentru a avea un SEO de calitate la nivel on-page.

În acest sens, pot exista și review-uri și comentarii de la clienți pentru că ele trebuie moderate și optimizate suficient de bine încât să atragă cât mai multe accesări și să ofere răspunsuri la întrebări esențiale despre produsele și serviciile vândute.

Auditul de conținut este un alt aspect esențial pentru SEO on page. El trebuie să fie făcut în așa fel încât să monitorizeze comportamentul audienței targetate în termeni care se referă la comentarii, click-uri timpi de citire sau alți factori importanți și relevanți pentru SEO.

Unele dintre cele mai frecvente întrebări pe care clienții le adresează în departamentul relații cu clienții și la care specialiști noștri au răspunsul vor fi folosite ca subiecte pentru articolele care vor apărea pe blog.

De asemenea, în cazul optimizării on page va trebui să acordăm atenție și celorlalte elemente de conținut precum formatul imaginilor compresia, estetica, existența atributelor ALT și a cuvintelor cheie principale. Iar dacă apar și filmulețe pe site, acestea trebuie să fie în format MP4, să aibă rezoluție optimă și să fie trecute prin compresie.

Alte soluții eficiente pentru optimizarea on-page:

  • Adăugarea de motoare de căutare integrate în layout-ul site-urilor de eCommerce
  • Adăugarea filtrelor și a categoriilor,
  • Adăugarea de videoclipuri de prezentare sau de ghiduri video,
  • Tutoriale de folosire a produselor și a serviciilor pot fi soluții bune pentru optimizarea on-page.

Optimizarea SEO on page este un termen utilizat generic pentru tot ceea ce înseamnă măsuri luate și aplicate direct asupra site-ului în așa fel încât poziția sa în rezultate să se îmbunătățească din ce în ce mai mult. Aici vom putea include optimizarea conținutului prezent pe o pagină web, dar și îmbunătățirea descrierilor meta, a tag-urilor de titlu și a heading-urilor.

Start
abonament lunar
140
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 10 advertoriale SEO
-
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Bronze
abonament lunar
190
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 15 advertoriale SEO
1 advertorial premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Silver
abonament lunar
260
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 20 advertoriale SEO
2 advertoriale premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Gold
abonament lunar
350
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 30 advertoriale SEO
3 advertoriale premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.