Optimizare SEO on page

In eCommerce, optimizarea SEO On Page este mai importanta decat orice. Ea trebuie realizata de la inceput, cand site-ul este in constructie si trebuie verificata si actualizata pe masura ce site-ul de eCommerc se dezvolta.

Agentiile de marketing specializate in optimizari on-page, cum este si WiseVision, le pot realiza in timp util si cu cele mai moderne tehnici si instrumente de optimizare pentru motoarele de cautare.

Optimizarile on-page se refera la tot ce putem face pe site pentru a putea avea un ranking cat mai bun si pentru a aduce site-ul magazinului online cat mai sus in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Ce vor face agentiile de marketing pentru o optimizare on-page de calitate?

Pentru un site de eCommerce optimizarea on-page presupune la inceput un keyword research si o optimizare pentru fiecare element care apare pe site.

Optimizarile trebuie facute si pentru oameni, si pentru motoarele de cautare, cuvintele cheie vor aparea in titlurile de pagina, headere, subheadere, in descrieri de produse, la imagini, in tag-uri de orice fel care apar pe toate paginile site-urilor, in URL-uri, cu variatii cat mai multe.

Continutul postat pe site-uri trebuie sa fie complet si de calitate, original, actualizat in permanenta. E bine sa avem si site-uri in mai multe limbi straine daca avem audienta globala, culori specifice pentru designul paginilor de produs, cat mai multe butoane si bannere call-to-action care cuprind cuvinte cheie si sunt relevante.

Optimizarile SEO on-page pentru eCommerce cuprind si o atentie sporita la landing page-uri, la home page-uri, la paginile de produs, fiecare trebuie optimizata separat, toate paginile invalide trebuie eliminate.

Prezenta unui blog pe site si optimizarea continutului postat acolo folosind cuvinte cheie relevante si tehnici de SEO moderne poate insemna un mare plus in cadrul optimizarii on-page. Toate postarile care apar pe blog trebuie sa raspunda la intrebari sau la cerinte ale utilizatorilor, imaginile trebuie sa fie captivante si cat mai bune, link-urile catre produse nu trebuie sa fie prea multe pe blog si sa nu para ca vrem sa ii fortam pe viitorii clienti sa faca ceva ce nu vor.

Titlurile META si descrierile, tag-urile din headings, toate trebuie sa fie de calitate si sa fie verificate, optimizate pentru a avea un SEO de calitate la nivel on-page. Pot exista si review-uri si comentarii de la clienti, ele trebuie moderate si optimizate in asa fel incat sa atraga cat mai multe accesari si sa ofere raspunsuri la intrebari esentiale despre produsele si serviciile vandute.

Auditul de continut e esential pentru seo on-page, el trebuie facut mereu, se va monitoriza comportamentul audientei targetate in termeni referitori la comentarii, click-uri, timpul de citire mediu, alti factori importanti si relevanti pentru SEO.

Cele mai frecvente intrebari adresate departamentului relatii clienti vor fi folosite ca subiecte pentru articolele aparute pe site, pe blog. Dupa audit optimizarea SEO on-page pentru eCommerce se va indrepta spre imagini, care sunt foarte multe pe paginile web ale magazinelor online.

Formatul perfect ales pentru imagini, compresia, estetica, existenta atributelor ALT si a cuvintelor cheie principale incorporate in ele, toate vor fi verificate si optimizate in functie de nevoi. Daca apar si filmulete ele trebuie sa fie in format MP4, sa aiba rezolutie optima pentru web, toate videoclipurile trebuie sa fi trecut prin compresie, lungimea lor sa fie cat mai scurta.

La o optimizare on page pentru eCommerce se va verifica si experienta pe care o are orice utilizator cand intra pe site, usabilitatea, navigarea pe site, meniurile si cat de usor sunt de accesat. Linking-ul intern va fi evaluat pentru optimizarile on-page, cu ajutorul link-urilor interne este simplificata navigarea pe site de fiecare care data cand acesta e accesat, motoarele de cautare navigheaza mai usor pe site si isi dau seama de tema si de continut, il indexeaza mai repede daca au ghidaje.

Nu trebuie uitat nici de paginile FAQ, Despre Noi, Contact. Dincolo de continutul informativ pe care trebuie sa il ofere, acest tip de pagini au nevoie de optimizari, de cuvinte cheie, de o structura cat mai usor de parcurs si de catre utilizatorii care intra pe site, si de motoarele de cautare care vor sa vada ce mai e nou, ce continut a mai fost adaugat.

Adaugarea de motoare de cautare integrate in layout-ul site-urilor de eCommerce pentru a gasi mai rapid orice produs, dar si a filtrelor si a categoriilor, adaugarea de videoclipuri de prezentare sau de ghiduri video, tutoriale de folosire a produselor si a serviciilor pot fi solutii bune pentru optimizarea on-page.

Optimizarea seo on page este un termen generic care se refera la toate masurile luate si aplicabile direct asupra site-ului in asa fel incat pozitia sa in rezultatele returnate de motoarele de cautare sa se imbunatateasca. Aici putem include optimizarea continutului prezent pe o pagina web, imbunatatirea descrierilor meta, tag-urilor de titlu, heading-urilor, structurii articolelor sau a link-urilor interne, URL-urilor.

ARTICOLE SEO                                                                          

Optimizarea SEO on page incepe de regula cu cea mai importanta componenta a unei pagini web, continutul. Cand vorbim despre continut ne gandim la articole seo bine scrise, optimizate, cu suficiente cuvinte cheie principale folosite cu moderatie, plasate in asa fel incat sa asigure o optimizare cat mai buna a fiecarui text. Articolele seo trebuie sa fie scrise pentru cititori, utilizatori in primul rand, toate cuvintele cheie se vor integra cat mai natural, fara a se forta prezenta lor doar pentru a atrage atentia motoarelor de cautare. Cu articolele seo de calitate, scrise de profesionisti cu experienta de la agentiile de marketing online optimizarile on page vor fi de calitate, isi vor atinge scopul si vor reusi sa imbunatateasca traficul atras pe site si eventual vanzarile, ROI-ul.

Este important de retinut ca articolele seo au nevoie de o optimizare detaliata, nu trebuie scrise doar pentru a avea continut pe site, trebuie gandite de la inceput si incluse in campanii de optimizare pentru motoarele de cautare. Articolele seo sunt puse la dispozitie de agentiile de marketing online, cum e si WiseVision, sunt folosite cu atentie si sunt monitorizate si adaptate la tipul de site si de continut de care e nevoie pe respectivul site. E mai bine sa avem la dispozitie oameni cu experienta vasta care sa le scrie si sa le posteze pe site-urile dorite decat sa ne chinuim sa le facem noi si sa nu avem rezultatele dorite pentru ca nu le-am scris suficient de bine si nici nu am tinut cont de regulile de optimizare.

SEO SITE

Pe langa textele care apar pe site, care ar trebui sa fie optimizat foarte bine, scrise bine, optimizarile seo site vor viza si tag-urile de titlu, unde vom regasi cuvintele cheie principale, headings-urile sau structura URL-urilor, ele vor trebui sa fie scurte, usor de retinut si cat mai relevante. Optimizarile on page se vor indrepta si asupra imaginilor, vom avea ALT text-ul bine optimizat, cu toate cuvintele cheie principale folosite corect. Un site este optimizat seo la modul profesionist daca se incarca rapid, daca fiecare pagina web se incarca rapid si este optimizata pentru toate dispozitivele ce vor fi folosite in accesarea sa.

Link-urile interne catre alte pagini ale site-ului sunt o parte importanta a optimizarilor seo, ele vor trebui sa fie cat mai usor de accesat si sa duca spre paginile corecte, sa aiba cuvinte cheie integrate. Campaniile de optimizare seo on page pentru diverse site-uri isi vor propune inca de la inceput sa gaseasca o combinatie perfecta intre optimizari si folosirea cuvintelor cheie corecte in asa fel incat Google sa acceseze cat mai repede si mai usor continutul postat. Rezultatele campaniilor de optimizare on page se vad de abia peste cateva saptamani, nu exista rezultate instantanee, in general optimizarea seo implica un proces de durata, trebuie sa revenim mereu asupra optimizarilor si sa le verificam pentru a vedea ce performante au.

Optimizarea seo on page va face diferenta intre un site care are trafic bun si e cautat, apreciat, popular si unul care are mari probleme in a gasi potentialii clientii care sa interactioneze cu produsele si serviciile vandute.

CAMPANII SEO

Optimizarile seo on page sunt incluse in campanii seo. Campaniile seo sunt gandite de regula pe termen lung, sunt elaborate de catre specialisti din agentiile de marketing online si cuprind mai multe etape. Scopul lor este optimizarea cat mai eficienta a continutului intregului site si gasirea unor site-uri care sa trimita spre acesta. Sunt cateva elemente cheie ale campaniilor seo care pot aduce succesul mai repede decat credeam. Totul pleaca de la concentrarea pe cuvinte cheie relevante pentru site-ul respectiv si pe gasirea unor combinatii optime de cuvinte cheie care sa aduca cele mai bune rezultate pe termen lung. Cuvintele cheie long tail, cele generale, research-ul facut pe cuvinte cheie cu tool-uri speciale, analiza cuvintelor cheie deja folosite poate in alte campanii asemanatoare si adaptarea lor la noul context, toate acestea vor contribui la succesul campaniilor.

Pe langa cuvinte cheie optimizarea seo a tuturor elementelor prezente pe un site, optimizarea on page, poate aduce o eficienta mai mare a campaniilor. Nu trebuie sa neglijam niciun element prezent pe site, fiecare in parte are importanta sa si trebuie optimizat. Alaturi de optimizarea seo on page generala va trebui sa avem grija si la continut, sa fie de calitate, bine scris, original, adaptat cerintelor clientilor, cu un limbaj simplu si cat mai bine targetat raportat la pregatirea utilizatorilor vizati.

O campanie de optimizare seo bine gandita de la inceput e o campanie care isi va atinge scopul in cel mai scurt timp si va oferi clientilor pentru care se realizeaza siguranta unui trafic mai bun si a unui ranking mult imbunatatit.

SERVICII DE OPTIMIZARE SEO

Agentiile de marketing online, de exemplu WiseVision, ofera un numar mare de servicii de optimizare seo personalizabile, diversificate, adaptate pentru fiecare tip de afacere care isi doreste optimizarea site-ului. Putem avea oricand servicii de analiza detaliata legata de cuvinte cheie, de cod, structura site-urilor, de competitie, pentru a sti de unde pornim in gandirea campaniilor seo. Analizele detaliate si rapoartele generate vor fi completate de serviciile de optimizare a continuturilor si a codurilor site-urilor. Se vor instala scripturi speciale pentru analize detaliate si pentru urmarirea performantelor obtinute prin optimizarile seo, se vor imbunatati viteza site-urilor, securitatea lor, adaptarea pentru dispozitivele mobile. Codurile site-urilor vor fi curatate si vor fi optimizate pentru a fi vazute cat mai bine si mai rapid de catre Google. Agentiile de marketing online se vor ocupa de optimizarea pentru o rata a conversiilor mai buna pentru ca orice client care va interactiona cu site-ul sa aiba o experienta cat mai buna.

Complexitatea serviciilor de optimizare seo va fi cu atat mai mare cu cat se vor scrie continuturi de calitate pentru site, creative, bine scrise, deja optimizate seo si gata sa fie folosite pe site-urile care au nevoie de ele. Nu vor fi uitate serviciile de local seo, se va completa corect Google My Business cu toate informatiile relevante pentru cautarile localizate.

La final, dupa toate aceste optimizari va fi nevoie de analiza si monitorizare a rezultatelor, se vor genera rapoarte, se vor modifica tipurile de optimizare necesare pentru cele mai eficiente campanii de optimizare seo.

OPTIMIZARE SEO

Profesionistii de la agentiile de marketing online cu experienta vor sti de fiecare data ce fel de optimizare seo sa aleaga pentru fiecare site si ce instrumente si strategii sa utilizeze pentru rezultate optime de fiecare data. Nu e suficient sa avem o optimizare seo profesionista on page, trebuie sa stim cum anume sa o facem in asa fel incat utilizatorii sa ajunga mai rapid si sa se bucure de continut care e si usor de citit, si optimizat, fara a deranja in timpul lecturii. Optimizarile seo care isi ating scopul sunt cele care au fost gandite si planificate, care sunt personalizate si sunt usor de urmarit pentru a se stabili ce modificari vor trebui facute pe viitor pentru eficienta maxima. Planificarea lor si stabilirea unor strategii optime pentru campaniile de seo pentru site-uri pot fi obtinute la modul profesionist doar de la agentiile care au deja la activ zeci de astfel de campanii si care stiu foarte bine ce au de facut de fiecare data cand primesc un client.

Cu o optimizare seo corecta site-urile afacerilor vor avea si trafic organic de calitate, vor atrage din ce in ce mai multi clienti, vor avea de fiecare data un ROI cat mai bun si vor rezista in online foarte bine, bucurandu-se de o autoritate recunoscuta de Google. Agentiile de marketing online cu servicii de optimizare seo isi vor da interesul si vor gasi, impreuna cu fiecare client, cele mai bune solutii pentru optimizari seo on page care vor ajuta atat site-ul, cat si afacerea online.

SERVICII SEO

Este esential sa avem servicii seo de foarte buna calitate cand vrem sa incepem o optimizare seo on page. Serviciile sunt cele pe care le accesam si pe care le cumparam pana la urma, pentru care platim. In ofertele agentiilor le vom vedea listate individual sau in pachete speciale, pentru toate tipurile de clienti. Implementarea lor, punerea lor in practica duce de fiecare data la optimizarile dorite, pentru fiecare site se vor alege doar acele servicii seo care vor aduce si optimizarile on page de care avem nevoie. O agentie de marketing online va avea de fiecare data doar cele mai bune servicii seo, o selectie de servicii care vor functiona si care isi vor face efectul, vor putea fi combinate in asa fel incat sa vedem pana la finalul campaniilor rezultatele la care ne asteptam.

Putem gasi pe site-urile diverselor agentii de marketing online mai multe servicii seo. Nu trebuie sa le solicitam pe toate daca nu avem nevoie de ele, sunt pachete speciale pe care le putem completa, pe care le putem personaliza in asa fel incat sa avem optimizari foarte bine realizate.

Multe servicii seo din ofertele agentiilor au fost deja testate si verificate, eficienta lor poate fi dovedita, asa ca nu vor fi probleme legate de implementarea lor corecta atunci cand e nevoie de optimizari pentru motoarele de cautare. Optimizarile seo on page depind de alegerile facute la inceputul campaniilor, e bine sa ne consultam cu specialistii din agentii si sa avem o combinatie castigatoare de servicii seo pentru cele mai reusite si mai simple optimizari facute.

Solicita audit GRATUIT

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.