PPC

Campaniile PPC, investitia care merita

Dacă îți auzit cel puțin o dată despre marketing-ul care utilizează PPC, atunci cu siguranță ai manifestat interes pentru a afla mai multe sau știți deja că intenționați să utilizați PPC pentru a vă comercializa afacerea, însă nu știți cu exa sunteți sigur de unde să începeți, ați ajuns la locul potrivit.

Adaptare la orice domeniu

Propriul sistem antifraudă

O expunere mai mare

Ce înseamnă, concret, PPC?

Mai clar, PPC este prescurtarea de la pay-per-click, care este un model de marketing pe Internet în care agenții de publicitate pot să plătească o taxa de fiecare dată când o persoană face click pe reclama ta. În esență aceasta este o modalitate prin care vei putea să aduci mai multe vizite pe site, fiind mai eficient decât dacă încerci să câștigi aceste vizite în mod organic.

De cele mai multe ori, publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare este una dintre cele mai populare forme de promovare, pentru că permite agențiilor de publicitate să liciteze pentru a plasa anunțurile în link-urile sponsorizate de către un motor de căutare. De altfel este și foarte eficient din perspectiva cuvintelor cheie, pentru că atunci licitezi pentru un anumit termen, anunțul nostru ar putea apărea printre primele în cadrul motorului de căutare.

De fiecare dată când cineva da click pe anunțul nostru și utilizatorul ajunge pe site, trebuie să plătim motorului o taxă.

Când o campanie PPC funcționează cât mai corect, taxa este una foarte mică, pentru că vizita valorează mai mult decât suma de bani plătită pentru aceasta și poate aduce un câștig mai mare.

Foarte multe companii cunoscute au atins succesul datorită unei campanii PPC de succes care a pornit de cercetarea și selectarea cuvintelor-cheie potrivite și până la distribuirea acestora în campanii și grupuri de anunțuri bine organizate. De astfel, motoarele de căutare căutare recompensează agențiile de publicitate care pot crea campanii PPC relevante, direcționate inteligent, taxându-le mai puțin pentru clickurile pe anunț.

În momentul în care reclamele și paginile voastre devin utile și satisfăcătoare pentru utilizatori, Google va începe să ia mai puțini bani pe click și automat profitul va crește.

Cum gestionăm o campanie PPC?

După crearea noilor campanii, va trebui ca acestea să fie gestionate în mod regulat pentru a te asigura că sunt eficiente și dau rezultate. Activitatea constantă a contului este unul dintre cei mai buni indici de determinare a succesului unei campanii.

Este foarte important ca acesta să fie verificat continuu și să efectuați unele ajustări pentru a fi siguri că vă veți putea să optimizați campania PPC. Prin urmare, trebuie să acordați atenție cuvintelor-cheie și să aveți în vedere eliminarea acelora care nu ne folosesc.

Importanța structurii campaniei Pay-Per-Click

Foarte multe firme PPC sunt preocupate de cuvintele cheie, iar acest lucru se face în principiu pe bună dreptate, mai ales ținând cont de faptul că de cele mai multe ori, cuvintele cheie sunt fundamentul pe care sunt construite campaniile pay per click, dar modul în care aceste cuvinte-cheie sunt organizate și structurate este la fel de important. Cu toate acestea, există prea puține agenții de publicitate care să se preocupe de construirea conținutului lor, lucru care poate duce la o performanță destul de redusă și la o creștere a cheltuielilor prea mare.

Google Ads Promo
70
Google Ads Search
Contact
Google Ads Standard
100
Google Ads Search
Contact
Google Ads Display Standard
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Remarketing
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Shopping
70
Merchant Center
Contact
Google Ads Video
40
Youtube Ads
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.