PPC

Campaniile PPC, investitia care merita

Daca ati auzit deja cateva informatii despre marketingul ce utilizeaza PPC si manifestati interes pentru a afla mai multe sau stiti deja ca intentionati sa utilizati PPC pentru a va comercializa afacerea, dar nu sunteti sigur de unde sa incepeti, ati ajuns la locul potrivit. Acest articol are menirea de a va oferi o viziune holistica asupra a ceea inseamna PPC, precum si cum anume sa faceti sa functioneze pentru afacerea ta. In primul rand, va trebui sa definim PPC si sa conturam cateva directii fundamentale a modului in care functioneaza o campanie PPC.

Ce inseamna, concret, PPC?

PPC inseamna pay-per-click, un model de marketing pe Internet in care agentii de publicitate platesc o taxa de fiecare data cand se face click pe una dintre reclame. In esenta, este un mod de a aduce cat mai multe vizite pe un site, mai eficient decat sa incercati sa „castigati” aceste vizite in mod organic. Publicitatea prin intermediul motoarelor de cautare este una dintre cele mai populare forme de PPC. Aceasta forma permite agentilor de publicitate sa liciteze pentru plasarea anunturilor in linkurile sponsorizate de un motor de cautare atunci cand cineva cauta un cuvant-cheie care are legatura cu oferta sa de afaceri. De exemplu, daca licitam pentru cuvantul-cheie „campanii PPC”, anuntul nostru ar putea aparea chiar in primul loc al paginii cu rezultatele Google.

De fiecare data cand se face click pe anuntul nostru, trimitand ulterior un vizitator pe site-ul nostru, trebuie sa platim motorului de cautare o mică taxa. Cand o campanie PPC functioneaza cat mai corect, taxa este una infima, deoarece vizita poate insemna mai mult decat ceea ce platiti pentru aceasta. Cu alte cuvinte, daca platim 10 lei pentru un click, dar clickul are ca rezultat o vanzare de 100 de lei, atunci am obtinut un profit considerabil, iar obiectul nostru a fost atins. Multe reusite se bazeaza pe crearea unei campanii PPC  de succes: de la cercetarea si selectarea cuvintelor-cheie potrivite, pana la distribuirea acelor cuvinte-cheie in campanii si grupuri de anunturi bine organizate. Motoarele de cautare recompenseaza agentii de publicitate care pot crea campanii Pay-Per-Click relevante, directionate inteligent, taxandu-le mai putin pentru clickurile pe anunt. Daca reclamele si paginile voastre sunt utile si satisfacatoare pentru utilizatori, Google va avea grija sa va taxeze mai putin pe click, ducand la profituri mai mari pentru afacerea ta. Deci, daca doriti sa incepeti sa utilizati PPC, este important sa invatati cum sa faceti acest lucru corect intr-o modalitate cat mai corecta si benefica.

Cum gestionam o campanie PPC?

Dupa ce ati creat noile campanii, va trebui sa le gestionati in mod regulat pentru a va asigura ca vor continua sa fie eficiente. De fapt, activitatea regulata a contului este unul dintre cei mai buni indici ai succesului. Ar trebui sa analizati continuu performanta contului si sa efectuati unele ajustari pentru a va optimiza campaniile PPC. Prin urmare, trebuie sa acordati atentie cuvintelor-cheie PPC si sa aveti in vedere eliminarea acelora care nu ne folosesc.

Importanta structurii campaniei Pay-Per-Click

Multi firme PCC sunt preocupate, in primul rand, de cuvintele cheie, iar acest lucru se face pe buna dreptate, avand in vedere faptul ca, de cele mai multe ori, cuvintele-cheie sunt fundamentul pe care sunt construite campaniile pay per click, dar modul in care aceste cuvinte-cheie sunt organizate si structurate este la fel de important. In ciuda acestui fapt, prea putini agenti de publicitate se preocupa de structura contului lor, ceea ce poate duce la o performanta scazuta si la o crestere a cheltuielilor irosite. Alege si tu o firma PPC care sa iti ofere rezultate bune, iar recomandarea noastra este WiseVision.

Solicita audit Gratuit

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.