Promovare Facebook

De la aparitia lor, retelele de socializare au devenit un instrument util pentru cei care vor promovare rapida in online si de buna calitate, dar si o eficienta sporita a acesteia. Facebook Ads este instrumentul ideal de promovare online, ai reclame plasate peste tot in Facebook, in aplicatii, in varianta desktop, reclamele apar si la interactiunea potentialilor clienti cu respectiva retea de socializare.

Facebook ads            

Crearea unei reclame pe Facebook Ads e simpla, alegi unul dintre cele doua instrumente, Ads Manager, Power Editor, pentru o scara mai mare si campanii intinse pe mai mult timp. Din Ads Manager selectezi butonul Creeaza o reclama, alegi obiectivul ei, alegi audienta, segmentezi publicul, criteriile de targetare te vor ajuta enorm si le ai disponibile in acelasi loc, creezi si audiente personalizate sau una asemanatoare cu seria de caracteristici demografice ale publicului cunoscut deja. Setezi si bugetul alocat campaniilor Facebook Ads, zilnic sau pe o perioada extinsa de timp. La final se testeaza reclamele pentru a vedea ce impact au asupra publicului tinta, se monitorizeaza si se observa performanta reclamelor, cu ajutorul conversion tracking pixel, toate rezultatele sunt vizibile in pagina Ads Management. Stii mereu cat ai cheltuit, cate actiuni ai generate de campania ta, care e costul mediu si frecventa.

Reclama pe Facebook

De ce e importanta reclama pe Facebook? Pentru ca toata lumea e pe Facebook, numarul de utilizatori depaseste lejer 1.2 miliarde zilnic si 1.86 miliarde lunar. Pentru ca te ajuta sa nu mai pierzi foarte mult cu targetarea si sa te concentrezi pe ce e important pentru companie. Pentru ca iti poti seta obiective clare si targetezi cu precizie mai mare publicul, ai control total asupra reclamelor si campaniilor cu Facebook Ads.

Promovare pagina Facebook

Cum poti imbunatati promovarea paginii tale pe Facebook? Anunta pe toata lumea, trimite e-mail-uri, foloseste butoanele de socializare prezente pe site sau pe orice pagina web care are legatura cu tine, adauga un Follow Button pe site, trimite utilizatorii de pe site pe pagina de Facebook, creeaza o reclama pe Facebook ca sa ajungi la publicul tinta personalizat. Impartaseste continut de calitate, care ii ajuta pe clienti sau pe potentialii clienti sa te inteleaga mai bine si raspunde la intrebarile si la nevoile lor imediat. Promoveaza pagina de Facebook si offline, fa referire la ea mereu cand esti la seminarii, la intalniri. Promoveaza pagina si pe alte retele de socializare unde esti activ.

Publicitate Facebook

Facebook Ads pune la dispozitia clientilor sai multe tipuri de reclame, pe care le poti alege in functie de obiectivele vizate. Trafic si lead-uri pentru site-Domain Ad, Page Post Link, vanzari, lead-uri pentru produse si servicii-Multi-product (Carousel Ads), Dynamic Product Ads, Lead Ads, Canvas, link-uri si engagement pe pagina-Page Like, Page Post Photo, Page Post Video, Page Post Text, instalare de aplicatii mobil si desktop, vizitatori pentru afacere-Event, Offer, vizibilitate locala.

Promovare pe Facebook

Cu Facebook Ads targetezi mai usor si mai precis publicul tinta, ai reclame care ajung doar la cei interesati de produsele si de serviciile tale, costurile de promovare sunt reduse spre deosebire de Google Ads, de exemplu. Rezultatele sunt masurabile, vezi rapoarte si analizezi in timp real evolutii, ai control total asupra bugetului pentru promovare, conversiile apar instant, utilizatorii reactioneaza imediat prin cele cinci butoane disponibile si prin share-uri, comment-uri. De asemenea te extinzi in toate directiile dorite, vin local, national, global, ai audiente globale sau nationale la care ajungi imediat. Promovarea e rapida, e targetata, e usoara, e eficienta si te ajuta sa fii langa publicul tinta exact cand are nevoie de tine.

Campanii Facebook Ads

Ca sa ai campanii Facebook Ads inteligente trebuie sa ai in spatele lor si strategii cat mai bine gandite. De exemplu poti implementa strategia Boomerang pentru campaniile Facebook Ads. Creezi reclame care le explica potentialilor clienti ce e cu brandul, ce le oferi. Le rulezi o saptamana, dupa care creezi altele de retargetare ca sa ajungi iar doar la clientii care au interactionat cu ele prima data, se ofera diverse promotii si lead-uri.

Alta strategie este Low Hanging Fruit, care implica crearea de audiente segmentate bazate pe activitatile diverse ale clientilor si reclame care se adreseaza doar lor. Strategia Stiu ce cauti este cea mai buna, te folosesti de retargetare ca sa livrezi reclame care targeteaza doar clientii care vor sa cumpere ceva de la tine sau care au deja ceva pus in Cosul de Cumparaturi si nu au cumparat inca. Ea merge bine cu strategia Friend of a Friend, adica incluzi si prietenii celor care au interactionat deja cu reclamele, stii deja ca ai un public tinta mult mai mare si te poti adresa mai multor tipuri de potentiali clienti.

Solicita audit Gratuit

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.