Realizare campanii Google Ads

In incercarea de a atrage cat mai multi utilizatori de calitate pe site si de a le oferi mai multe motive sa revina si sa interactioneze cu site-ul firmele se pot folosi fara probleme de campaniile de remarketing Google AdWords. Campaniile de remarketing prin Google AdWords le ofera publicitarilor o metoda prin care pot atrage utilizatori de calitate pe site din nou, dupa ce au interactionat deja cu el.

Conversiile sunt mai bune cand ai multi utilizatori care revin pe site si mai cumpara produse si servicii, au interactiuni permanente cu site-urile afacerilor detinute. Prin remarketing se pastreaza legatura cu toti clientii care au interactionat cu site-ul.

Pe orice site de pe Internet s-ar afla vor vedea afisate reclame care trimit la site-ul pe care au fost in trecut si de unde au cumparat ceva sau au vrut sa cumpere si au produse in Cosul de Cumparaturi. Cand un utilizator revine pe site va naviga mai mult in el si conversiile vor fi mai multe pentru respectivul business. Plus ca va deveni un client fidel cat de curand.

Setarea unei campanii de remarketing Google AdWords poate fi foarte dificila, e bine sa o lasi in grija unei agentii de marketing cu experienta, cum e de pilda WiseVision, care are deja la activ sute de campanii de remarketing si stie care sunt cele mai bune setari pentru noua ta campanie.

Ce poate face agentia de marketing digital pentru tine in cazul unei campanii de remarketing Google AdWords? Prima data va incerca sa defineasca o audienta pentru remarketing. Asa iti dai seama care sunt utilizatorii de care ai nevoie si ii identifici pe cei care se vor intoarce pe site cand vor vedea reclamele afisate.

Se fixeaza niste cerinte impuse de cel care vrea reclamele postate pe diverse site-uri si de acolo se selecteaza doar utilizatorii care se incadreaza in tiparele definite.

Dupa ce are lista cu utilizatori agentia de marketing va demara crearea campaniei de remarketing folosind un cont Google AdWords al clientului.

Campania de remarketing seama cu o campanie clasica in AdWords si e simplu de demarat in cateva minute. In campania deja existenta si setata in mare se vor adauga imagini si texte pentru reclame.

Pe scurt acesta este procesul de crearea a unei campanii de remarketing Google AdWords, nu e nimic complicat, dar trebuie sa ai specialisti care stiu ce setari sa faca pentru a avea si castigurile dorite.

Listele de remarketing se obtin dupa o logare in cont, un click pe Shared Library, apoi pe Audiences. Se adauga si un tag site-ului detinut, pentru care se face remarketing Google AdWords, adica un cod care targeteaza utilizatorul prin intermediul cookies.

Se creeaza imediat o lista de vizitatori si audienta poate fi definita usor din acel moment. Se seteaza si membership duration, adica timpul petrecut de cookie-urile de la vizitatori in lista. Listele se vor popula in timp cu audienta, cu utilizatorii care sunt subiectul campaniilor de remarketing Google AdWords.

De la liste se porneste crearea efectiva a campaniilor, se va accesa Campaigns, se va selecta tipul de campanie, Display Network Only sau orice alt tip dorit din lista data de Google. Se aloca un nume primul grup de reclame, se selecteaza optiunea de targetare dorita, Interests and remarketing. Categoria targetata va fi Remarketing Lists, se uploadeaza imagini care corespund formatarii indicate de Google pentru reclamele afisate pe site-uri.

La final se salveaza toate imaginile uploadate in campania de remarketing si setarea a luat sfarsit. Toate imaginile sunt verificate inainte de a fi permise in reclame, deci va dura cam 24 de ore sa le vezi pe diverse site-uri, incluse

Solicita audit GRATUIT

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.