Specialist PPC

Cine este și ce face un specialist PPC?

Un element foarte interesat și important în ceea ce privește meseriile în domeniul marketingului digital este că multe dintre poziții nu sunt la fel de invariabile că alte locuri de muncă, adică, de multe ori, nu au pregătire specifica, certificări sau diplome, lucru care presupune automat că, dacă sunteți interesat alegeți un loc de muncă în această zonă, este posibil să nu știți de unde să începeți.

De altfel, aceștia au un amestec foarte neobișnuit de abilități care ar putea varia de la extrem de creativ la foarte analitic, iar dacă sunteți în căutarea unei poziții pe care să o luați în considerare în marketingul digital, publicitatea  de tip PPC (Pay-for-Click) ar putea fi un loc interesant de început.

Cele mai bune rezultate

Vizibilitate imediată

Mai mulți clienți

Ce face un specialist PPC?

Un specialist PPC este cel care gestionează campaniile de publicitate pay-per-click pe Internet, inclusiv strategia, proiectarea, implementarea, SEO și analiza performanței anunțurilor.

Acesta are un rol provocator, care este de asemenea destul de căutat și care are nevoie de un set unic de abilități pentru a putea crea strategia campaniei și de a o putea pune la punct încă de la început.

Unele dintre rolurile principale pe care și le va asuma un specialist PPC includ:

  • Analizarea cuvintelor cheie pentru a le găsi pe cele mai relevante,
  • Înțelegerea modului în care oamenii caută orice tip de produs sau serviciu,
  • Descoperirea și testarea opțiunilor de cuvinte-cheie în orice moment pentru a fi gata să le schimbați atunci când nu apar rezultate.
  • Proiectarea și gândirea paginii de destinație, pentru că anunțurile vor direcționa click-urile către o pagina de destinație în care aveți la dispoziție câteva secunde pentru a vă atrage cititorii.
  • Urmărirea tendințelor este la fel de importantă ca toate celelalte atribuții ale specialistului PPC. Tendințele SEO și perceperea modului în care putem depăși algoritmii care sunt în continuă schimbare de la  Google vă vor ține ocupat în majoritatea timpului.

Abilitățile unui specialist PPC

  • Trebuie să fie analitic. Așa cum am spus deja specialistul PPC este cel care va petrece foarte mult pentru a vedea cum funcționează campania. Prin urmare este nevoie de o gândire analitica care să poată interpreta numerele și să poată analiza statisticile, astfel încât să puteți să îmbunătățiți oricând performanțele campaniei.
  • Trebuie să fie organizat cu timpul și energia. De cele mai multe ori, acest lucru este de așteptat în cazul locurilor de muncă, însă, în calitate de specialist PPC, vă veți confrunta cu foarte multe sarcini care consumă mai mult timp decât alte posturi. Veți avea parte de o lista lungă de sarcini și din acest motiv veți avea nevoie un planificator, pentru a vă asigura că nu ratați nici o informație importantă.
  • Trebuie să aibă capacitatea maximă de comunicare eficientă. Este important să înțelegeți că nu este suficient să scrieți cât mai multe lucruri bune despre companii, ci să reușiți să comunicați în mod eficient ideile pe care le aveți clienților și membrilor echipei.
  • Trebuie să tineți pasul cu campaniile pentru a putea urmări performanțele acestora astfel să poată ști dacă sunt eficiente și pentru a vă asigura că vă explicați în mod adecvat întregul proces.
  • Trebuie să vă susțineți dorință de a face modificări, în cazurile în care este nevoie pentru optimizarea campaniilor.
Google Ads Promo
70
Google Ads Search
Contact
Google Ads Standard
100
Google Ads Search
Contact
Google Ads Display Standard
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Remarketing
50
Google Ads Display
Contact
Google Ads Shopping
70
Merchant Center
Contact
Google Ads Video
40
Youtube Ads
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de auditare și consultanță gratuită.