Specialist PPC

Cine este si ce face un specialist PPC?

Una dintre principalele provocari aduse de o meserie in domeniul marketingului digital este ca multe dintre pozitii nu sunt la fel de invariabile ca alte locuri de munca. De multe ori nu au pregatire specifica, certificari sau diplome, ceea ce inseamna ca, daca sunteti interesat sa intrati in industrie, este posibil sa nu stiti de unde sa incepeti. De asemenea, au un amestec neobisnuit de abilitati care poate varia de la extrem de creativ la extrem de analitic. Daca sunteti in cautarea unei pozitii pe care sa o luati in considerare in marketingul digital, publicitatea  de tip PPC (Pay-for-Click) ar putea fi un loc interesant de inceput. Iata o privire la o zi din viata unui specialist PPC, pentru a va oferi o idee despre ce sa va asteptati in aceasta nisa a industriei.

Un specialist PPC gestioneaza campanii de publicitate pay-per-click pe Internet, inclusiv strategia, proiectarea, implementarea, SEO si analiza performantei anunturilor. Este un rol provocator, care este, de asemenea, foarte cautat, deoarece este nevoie de un set unic de abilitati pentru a pune la punct o campanie PPC. Unele dintre rolurile principale pe care le va asuma un specialist PPC includ: cercetarea cuvintelor cheie, care presupune la randul ei intelegerea modului in care oamenii cauta orice tip de produs sau serviciu si reprezinta o necesitate pentru un specialist PPC. Trebuie sa tineti pasul cu tendintele, sa cautati in mod constant si sa testati optiunile de cuvinte-cheie si sa fiti gata sa le schimbati atunci cand nu vedeti rezultate.

De asemenea, proiectarea paginii de destinație reprezinta un alt aspect important, pentru ca anunturile vor direcționa click-urile catre o pagina de destinatie in care aveti la dispozitie cateva secunde pentru a va atrage si a va incanta cititorii. Perfectionarea acestor pagini de destinatie este o arta care tine de talentul unui specialist PPC de succes. Fara o pagina de destinatie  de efect, atragatoare, toate eforturile tale pot fi in zadar. Un alt factor decisiv vizeaza si urmarirea tendintelor, iar numai aceasta se poate dovedi a fi o slujba cu norma intreaga. Tendintele SEO si intelegerea modului de a depasi algoritmii in continua schimbare de la  Google  va vor tine ocupat atunci cand nu va stapanii campaniile. Veti avea nevoie de o relatie apropiata cu consumatorii, astfel incat sa intelegeti la ce vor raspunde acestia si, de asemenea, la ce aspecte sunt interesati in fiecare zi.

Abilitatile unui specialist PPC

Intai de toate, un specialist PPC trebuie sa fie analitic. Dupa cum s-a menționat deja, veti petrece mult timp incercand sa aflati ce functioneaza pentru campaniile voastra. Prin urmare, este nevoie de o gandire analitica pentru a analiza numerele si a analiza statisticile, astfel incat sa puteti imbunatati performanta campaniei. De asemenea, o buna organizare a timpului si a energiei este prioritara. Acest lucru este de asteptat in majoritatea locurilor de munca, dar, in calitate de specialist PPC, va veti confrunta cu multe sarcini care consuma mai mult timp decat alte posturi. Anume, urmarind statisticile campaniilor in timp ce cercetati cu sarguinta pentru a ramane în topul tendintelor. Veti avea nevoie de o lista lunga de sarcini si de un planificator, pentru a va asigura ca nu ratati nimic. Un alt factor esential este si capacitatea maxima de comunicare eficienta, caci nu va trebui doar sa scrieti articole bune despre campaniei, ci sa comunicati in mod eficient ideile pe care le aveti clientilor si membrilor echipei. Trebuie sa tineți pasul cu campaniile pentru a va asigura ca va explicati in mod adecvat procesul. Trebuie sa va sustineti dorinta de a face modificari, astfel incat oamenii sa vada ca, daca nu se fac modificari, campania va avea de suferit.

Solicita audit Gratuit

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.