Strategie de promovare

Cum sa obtii o strategie de promovare eficienta?

O strategie de promovare este esentiala pentru pozitionarea unui brand pe piata, atragerea oamenilor cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferiti si la modul in care acestia ar putea beneficia prin alegerea produsului sau a serviciilor pe care le prestati sau le vindeti.  Cel mai interesant aspect este din moment ce mai multe marci care ofera produse sau servicii similare cu ale voastre, tehnicile promotionale pot fi decisive pentru multi clienti potentiali. In acest articol, ne vom concentra atentia in ceea ce priveste construirea unei strategii de marketing de promovare pe termen lung bine elaborate, care va genera clienti potentiali pentru o lunga perioada de timp.

O strategie de promovare este construita din planul si tactica pe care le implementati în planul vostru de marketing pentru a va creste cererea de produse sau servicii. Strategiile promotionale joaca un rol vital in ceea priveste mixul de marketing (produs, pret, plasare si promovare), toate acestea concentrandu-se in jurul unui public tinta, fiind vorba despre ideea care releva pentru cine vindeti si care sunt interesele clientilor. De asemenea, vorbim si despre buget, mai exact cat sunteti dispus sa investiti in promovare. Un alt element important este si planul de actiune, care va pune in practica ce strategie de promovare adoptati, pentru a va atinge obiectivele si a realiza vanzari. Cu alte cuvinte, o strategie de promovare face parte din imaginea de ansamblu, care este strategia de marketing.

Sa aflam mai multe despre marketingul de continut, una din strategiile de promovare cele mai eficiente!

Marketingul de continut este una dintre strategiile cheie de marketing care va pot ajuta sa va evidentiati brandul in fata publicului.  Este o forma de educare a clientilor  despre produsele si serviciile pe care le oferiti si subiecte conexe din industria in care activati. O strategie de marketing de continut este insasi definitia unei situatii care implica numai castiguri. Publicul-tinta invata cum sa-si rezolve anumite probleme, in timp ce va generati clienti potentiali si cresteți vanzarile. Sa pornim de la un exemplu simplu! Presupunem ca sunteti o companie care vinde anvelope si incepeti sa scrieti pe blog despre importanta alegerii anvelopelor corecte, cand sa le schimbati, siguranta si asa mai departe. Acest tip de continut va va ajuta sa incepeti sa induceti incredere, facand din marca o posibilitate bune pentru urmatoarea lor achizitie de anvelope, ceea ce face din marketingul de continut o forma pretioasa indirecta de strategie de promovare.  S-ar putea sa va mirati cat de importanta este aceasta chestiune, dar marketingul continutului digital nu se regaseste doar pe blog, caci este peste peste tot. Publicitate online platita sau anunturi sponsorizate, site-uri web si cunoascutele platforme sociale etc.

Desigur, marketingul de continut este mai mult decat un continut. Procesul debuteaza cu crearea, bazata pe o strategie solida de continut digital si este urmat de promovare, masurare si optimizare constanta. Cu toate acestea, vorbim despre un stagiu intens de invatare in care ingredientul secret este rabdarea.

Mai departe, o forma predominanta si puternica de marketing o reprezinta si postarile de pe blog, care va ajuta sa promovati continut intern si extern, sa includeti informatii despre produse sau servicii sau, pur si simplu, sa va educati publicul cu privire la un subiect care va intereseaza.

Prin urmare, articolele de pe blog-uri sunt modalitatea perfecta de a creste clasarea site-urilor web si de a va imbunatati paginile gratuit. Trebuie doar sa faceti un pic de cercetare inainte de a scrie, astfel incat sa puteti incorpora si marketing de continut SEO. Daca si tu iti doresti o strategie de promovare de succes, viabila si cu rezultate vizibile in plan financiar, alege agentia de marketing si publicitate WiseVision.

Solicita audit Gratuit

    Contactati-ne pentru a beneficia de de auditare si consultanta gratuita.