fbpx

Strategie SEO

Planurile încep cu o strategie

Fiecare campanie SEO începe o strategie foarte bine gândită pentru că în acest domeniu este necesar un plan de atac care sa vizeze și etapele optimizării ce trebuie atinse treptat. Strategiile SEO pot fi asemănate cu planurile pe care ni le facem zi de zi. De exemplu, atunci când dorim să cumpărăm un produs, nu ne orientăm către primul pe care îl găsim în magazine, ci facem o evaluare, ne gândim dacă ne este cu adevărat necesar, dacă se ridică la nivelul așteptărilor și dacă prețul este potrivit bugetului nostru. Situația este similară în cazul SEO pentru ca la optimizarea unui site nu se pune în practică orice fel de strategie, ci una care să fie adaptată proiectului în curs, astfel încât rezultatele dorite să fie atinse în cel mai scurt timp posibil.

Mai departe propunem câteva strategii SEO pentru anul 2021, care te vor ajuta sa ajungi mai rapid la obiectivul impus și un loc mai bun în rezultatele returnate de motoarele de căutare:

Cercetare minuțioasă

Idei inspirate

Direct la țintă

Strategia SEO de tip A/B split testing

Aceasta se concentrează pe niște schimbări manuale care se fac la nivelul unui website, însă suntem la curent cu cele mai noi tool-uri care fac ca întregul proces să fie automatizat. Implementarea unei strategii SEO se face mai simplu cu ajutorul acestor unelte, ceea ce ne permite concentrarea atenției pe diferite alte acțiuni.

Strategia E-A-T. Expertiza, Autoritate, Încredere (Trust)

Aceasta se concentrează pe niște schimbări manuale care se fac la nivelul unui website, însă suntem la curent cu cele mai noi tool-uri care fac ca întregul proces să fie automatizat. Implementarea unei strategii SEO se face mai simplu cu ajutorul acestor unelte, ceea ce ne permite concentrarea atenției pe diferite alte acțiuni.

Strategia avansată de hosting de fișiere HTML de la CDN

Pentru un ranking bun avem nevoie și de o viteză de încărcare pe masură. De exemplu, dacă ai un server care găzduiește fișierele site-ului in Statele Unite, iar utilizatorii sunt de acolo, atunci site-ul se încarcă repede, însă pentru utilizatorii europeni este posibil să apară probleme cu viteza de încărcare. Totuși, pe lângă serverele clasice pot fi utilizate CDN-uri (Content Delivery Networks) care pun imagini în cache și conținut static pe care îl servește celui mai apropiat server de locul utilizatorilor.

Strategia titlurilor în mai multe limbi pentru tag-uri

Sunt multe instrumente care pot testa eficienta unor title tags, iar toate se bazează pe coduri javascript care adaugate simplifică întregul proces. Un meta titlu poate fi testat în diferite limbi și este important să aibă o lungime de până la 40 de caractere și să creeze o emoție sau să stârnească o reacție, lucrul acesta te va ajuta enorm. O agenție precum Wisevision cunoaște însă toate tehnicile și ajută orice client să atingă nivelul de performanțe dorit, indiferent de domeniul în care își desfășoară activitatea.

Strategia pentru paginile FAQ schema markup

În listările din motorul de căutare sunt adăugate și întrebări de tipul FAQ. La prima vedere poate ca unii nu vor vedea avantajele și vor considera că doar Google are de câștigat. În schimb, printr-un conținut de înaltă calitate care răspunde la nevoile și întrebările utilizatorilor este mult mai ușoară atragerea propriilor adepți astfel încât aceștia îți vor rămâne fideli mult timp.

Strategia de conținut

În cazul oricărui site există conținut realizat în funcție de cele mai relevante cuvinte cheie, iar totul este simplu: textele trebuie să conțină informații originale, de calitate, referitoare la un anumit subiect pentru a demonstra motorului de căutare care este subiectul principal.  Ideea e simplă, trebuie să ai cât mai multe zone în site sau în blog axate pe un anumit subiect, pe un anumit tip de conținut.

Strategia „cucerește si nu te uita in urma”

Google are o mulțime de conținut pe care trebuie sa îl ierarhizeze. O idee este aceea de a redacta conținut în cat mai multe limbi pentru ca site-ul să câștige cât mai multă autoritate. De exemplu, poți încerca să ai postări sau secțiuni în mai multe limbi sau chiar să încerci să traduci tot site-ul pentru ca asta va atrage ranking bun, trafic de calitate și mai mulți utilizatori cu care să interacționezi.

Start
abonament lunar
140
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 10 advertoriale SEO
-
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Bronze
abonament lunar
190
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 15 advertoriale SEO
1 advertorial premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Silver
abonament lunar
260
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 20 advertoriale SEO
2 advertoriale premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact
Gold
abonament lunar
350
Elaborarea specificațiilor SEO și suport în implementarea acestora
Publicarea a 30 advertoriale SEO
3 advertoriale premium
Monitorizare săptămânală a 100 de cuvinte cheie prin intermediul aplicației proprii de Rank Tracking
Monitorizarea backlinkurilor
Monitorizarea erorilor și vitezei de încărcare
Contact

Contactați-ne pentru a beneficia de consultanță și audit gratuit